Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Barret Ah... är yaoi något jag kan googla på jobbdatorn om jag vill ha kvar jobbet? :p

Beror ju på policyn på ditt jobb men som generellt svar säger jag: JAJAMÄN!
Tänkte just säga det, yaoi kanske du inte ska googla på jobbet, men shounen-ai är nog milt nog, plus att om ngn ser det så finns chans att du får pluspoäng som gayliberal (såvida du inte jobbar i en ultra-katolsk kyrka)

Tänkte just säga det, yaoi kanske du inte ska googla på jobbet, men shounen-ai är nog milt nog, plus att om ngn ser det så finns chans att du får pluspoäng som gayliberal (såvida du inte jobbar i en ultra-katolsk kyrka)

Letade som en tok efter det här ämnet i bokcirkeltråden, då jag är av typen "riv av plåstret snabbt och våldsamt, inget mesande!!!" och tänkte presentera mig själv ordentligt för de stackare som inte stött på mig tidgare... Men döm om min förvåning när tydligen Buke CENSURERAT ÄMNET :eek::eek::eek: för det fanns inte att hitta nånstans i den tråden längre!!! :laugh: :banghead: :laugh:

Hoppsan. :o Men då tar jag det här istället då:
Vissa av oss behöver faktiskt inte googla allmänbildning hörni! :rage::nailbiting::cautious:
:rofl:

Hemma igen och känner mig väldigt saknad. :love: Har haft det väldigt bra, tävlar som frågar. Verkar dock ha träffat på någons slags odjur. Myggbetten från helvetet plågar mig. De är ungefär en miljard och kliar som satan rent ut sagt.

@Mammas hur tänker du som byter avatar bara sådär???? Jag blir ju alldeles förvirrad.

Klart hon bytte när hennes verkliga jag avslöjades för sisådär 1000 sidor sedan, är ju liksom ingen idé använda anonym avatar då ju :p

Hemma igen och känner mig väldigt saknad. :love: Har haft det väldigt bra, tävlar som frågar. Verkar dock ha träffat på någons slags odjur. Myggbetten från helvetet plågar mig. De är ungefär en miljard och kliar som satan rent ut sagt.

Meeeen, glömde du packa med skyddsdrakarna jag skickade som skulle skydda mot vampyrer????

Förresten, välkommen hem @Jeps

[QUOTE="Pegasus63, post: 16455998, member: 109291":p

Meeeen, glömde du packa med skyddsdrakarna jag skickade som skulle skydda mot vampyrer????

Förresten, välkommen hem @Jeps[/QUOTE]Skyddsdrakarna verkar ha rymt eller kommit bort på posten. :(

:love: Välkommen hem! Hoppas att du har haft det riktigt lugnt och skönt och vilat upp dig ordentligt!

Välkommen hem! :bump:

Vad tävlar vi om, va va va va???

Letade som en tok efter det här ämnet i bokcirkeltråden, då jag är av typen "riv av plåstret snabbt och våldsamt, inget mesande!!!" och tänkte presentera mig själv ordentligt för de stackare som inte stött på mig tidgare... Men döm om min förvåning när tydligen Buke CENSURERAT ÄMNET :eek::eek::eek: för det fanns inte att hitta nånstans i den tråden längre!!! :laugh: :banghead: :laugh:

Hoppsan. :o Men då tar jag det här istället då:
Vissa av oss behöver faktiskt inte googla allmänbildning hörni! :rage::nailbiting::cautious:
:rofl:
Allmänbildning? Går det att äta? Och förresten, välkommen till det vadderade rummet. Vi har några få regler: Brandmän är fantasifoster, drakar och enhörningar är viktiga och Barret är universums härskarinna on account of hennes expertis vad gäller ordbajseri.

:meh: JAG har ALLTID bra ideér...:cool:
maxresdefault.jpg

Välkommen hem, @Jeps . Vad fruktansvärt tråååååkigt att semeeeeestern stördes av mygg
hmph_by_fyre_flye-d4axdfv.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
735
· Visningar
46 633
Senast: Nixehen
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 739
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 336
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar