Beror ju på policyn på ditt jobb men som generellt svar säger jag: JAJAMÄN!
Googlade på telefonen (misstrusting, jag? ), och wikipediat det hade jag nog kunnat göra. Bildgooglat, njaaaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror ju på policyn på ditt jobb men som generellt svar säger jag: JAJAMÄN!
@Barret Ah... är yaoi något jag kan googla på jobbdatorn om jag vill ha kvar jobbet?
Tänkte just säga det, yaoi kanske du inte ska googla på jobbet, men shounen-ai är nog milt nog, plus att om ngn ser det så finns chans att du får pluspoäng som gayliberal (såvida du inte jobbar i en ultra-katolsk kyrka)Beror ju på policyn på ditt jobb men som generellt svar säger jag: JAJAMÄN!
Men då kan du ju använda Herr Rosa som lockbete när du ska fånga enhörningar...Jo, han hade kyskhetsbälte (=heltäckande plast) över hela sig.
Du förvånar mig, det var ju en riktigt bra idé...Men då kan du ju använda Herr Rosa som lockbete när du ska fånga enhörningar...
Tänkte just säga det, yaoi kanske du inte ska googla på jobbet, men shounen-ai är nog milt nog, plus att om ngn ser det så finns chans att du får pluspoäng som gayliberal (såvida du inte jobbar i en ultra-katolsk kyrka)
@Mammas hur tänker du som byter avatar bara sådär???? Jag blir ju alldeles förvirrad.
Hemma igen och känner mig väldigt saknad. Har haft det väldigt bra, tävlar som frågar. Verkar dock ha träffat på någons slags odjur. Myggbetten från helvetet plågar mig. De är ungefär en miljard och kliar som satan rent ut sagt.
Välkommen hem! Hoppas att du har haft det riktigt lugnt och skönt och vilat upp dig ordentligt!Hemma igen och känner mig väldigt saknad. Har haft det väldigt bra, tävlar som frågar. Verkar dock ha träffat på någons slags odjur. Myggbetten från helvetet plågar mig. De är ungefär en miljard och kliar som satan rent ut sagt.
JAG har ALLTID bra ideér...Du förvånar mig, det var ju en riktigt bra idé...
Hemma igen och känner mig väldigt saknad. Har haft det väldigt bra, tävlar som frågar. Verkar dock ha träffat på någons slags odjur. Myggbetten från helvetet plågar mig. De är ungefär en miljard och kliar som satan rent ut sagt.
Vilat bra och tror jag slutade på nio böcker.Välkommen hem! Hoppas att du har haft det riktigt lugnt och skönt och vilat upp dig ordentligt!
Se man på jag hade rätt! Det går åt mycket böcker för att det ska bli en bra semester!
Vilat bra och tror jag slutade på nio böcker.
Allmänbildning? Går det att äta? Och förresten, välkommen till det vadderade rummet. Vi har några få regler: Brandmän är fantasifoster, drakar och enhörningar är viktiga och Barret är universums härskarinna on account of hennes expertis vad gäller ordbajseri.Letade som en tok efter det här ämnet i bokcirkeltråden, då jag är av typen "riv av plåstret snabbt och våldsamt, inget mesande!!!" och tänkte presentera mig själv ordentligt för de stackare som inte stött på mig tidgare... Men döm om min förvåning när tydligen Buke CENSURERAT ÄMNET för det fanns inte att hitta nånstans i den tråden längre!!!
Hoppsan. Men då tar jag det här istället då:
Vissa av oss behöver faktiskt inte googla allmänbildning hörni!
JAG har ALLTID bra ideér...
Allmänbildning? Går det att äta?
Är du möjligtvis en dalmatiner?MMs princip nr 285: allt går att äta! Dock kan det kräva lite commitment från veklingar i vissa fall.
MMs principer. Learn it. Live it. Love it. För ni får inget annat val.