stjarnhimmel
Trådstartare
Åh jag gillar Modig!Hehe. Modig påminner om Dispecable me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh jag gillar Modig!Hehe. Modig påminner om Dispecable me.
Enligt mina grannar så har YraRondeller.NorskaOrkaner bättre förutsättningar att hitta Torkel, de hade tydligen väldigt sällan fel...Är dom lika smarta som dom smarta fånarna så vette sjutton... HetIngenjör har jag redan en
Och vad är fel med det? Som sagt, jag ägnade större delen av min gymnasietid åt att skriva Ich liebe mich och J'aime moi på min bänk...Du säger vad jag tänker @Barret Och det är bra, för det är oftast saker som framstår som att jag älskar mig själv lite för mycket om jag säger dem.
Vadå 'vi'. Jag gav dig lite medmänsklig sympati bara. Jag vet hur jobbigt det är med obesvarad förälskelse. Jag upplevde samma sak när min lila pojkvän fick slut på batterier.*snyft'..*snörvel*..jaa lite, kändes som att ni gör narr av mig..bara för att jag inte kan sova
Fast i vintras undrade jag om de hade rökt på... De hade inte många rätt för min ort dåEnligt mina grannar så har YraRondeller.NorskaOrkaner bättre förutsättningar att hitta Torkel, de hade tydligen väldigt sällan fel...
Nä, om det vore så väl... Min lila pojkvän var japansk, gjord av latex och hade pärlor...
Nä, om det vore så väl... Min lila pojkvän var japansk, gjord av latex och hade pärlor...
Som om jag någonsin skulle ha lånat ut honom. Du kan få den stora rosa med metallkulor och enorma knottror på däremot...Jag är allergisk mot din pojkvän då. Så du kan sluta erbjuda dig att låna ut honom!
Han var där före dem... Jag trodde de var nöjda med sina tuggben..Du skulle nog ha köpt en pojkvän till prickigkorvarna med, så hade nog din lila pojkvän fortfarande varit vid liv
Men Herr Rosa är oskuld. Han föll mig inte i smaken när vi väl träffades på riktigt. Det är det som är så lömskt med nätdejting...@Barret Låter inte som något för mig! Sedan föredrar jag faktiskt oskulder. Rent skit för långvariga förhållanden.
Men Herr Rosa är oskuld. Han föll mig inte i smaken när vi väl träffades på riktigt. Det är det som är så lömskt med nätdejting...
Jo, han hade kyskhetsbälte (=heltäckande plast) över hela sig. Var ett helsike att få upp bara för att inse att han inte var min typ...Var han oskuld när ni träffades då? Riktigt säker?
Jo, han hade kyskhetsbälte (=heltäckande plast) över hela sig. Var ett helsike att få upp bara för att inse att han inte var min typ...
Nä, ids inte. Om inte annat kan han få stå i bokhyllan och hålla koll på min yaoi-samling...Skicka tillbaka?
Är han fortfarande orörd? Jag kan inviga honom åt dig!Jo, han hade kyskhetsbälte (=heltäckande plast) över hela sig. Var ett helsike att få upp bara för att inse att han inte var min typ...
Beror ju på policyn på ditt jobb men som generellt svar säger jag: JAJAMÄN!@Barret Ah... är yaoi något jag kan googla på jobbdatorn om jag vill ha kvar jobbet?