Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love: Du säger vad jag tänker @Barret Och det är bra, för det är oftast saker som framstår som att jag älskar mig själv lite för mycket om jag säger dem. :D
Och vad är fel med det? Som sagt, jag ägnade större delen av min gymnasietid åt att skriva Ich liebe mich och J'aime moi på min bänk...
*snyft'..*snörvel*..jaa lite, kändes som att ni gör narr av mig..bara för att jag inte kan sova :cry:
Vadå 'vi'. Jag gav dig lite medmänsklig sympati bara. Jag vet hur jobbigt det är med obesvarad förälskelse. Jag upplevde samma sak när min lila pojkvän fick slut på batterier.

Enligt mina grannar så har YraRondeller.NorskaOrkaner bättre förutsättningar att hitta Torkel, de hade tydligen väldigt sällan fel...
Fast i vintras undrade jag om de hade rökt på... De hade inte många rätt för min ort då :(

Jag är allergisk mot din pojkvän då. :( Så du kan sluta erbjuda dig att låna ut honom! :D
Som om jag någonsin skulle ha lånat ut honom. Du kan få den stora rosa med metallkulor och enorma knottror på däremot...

Du skulle nog ha köpt en pojkvän till prickigkorvarna med, så hade nog din lila pojkvän fortfarande varit vid liv:devil::angel:
Han var där före dem... Jag trodde de var nöjda med sina tuggben..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
738
· Visningar
46 886
Senast: Migo
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 747
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 337
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar