Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
:love: Du säger vad jag tänker @Barret Och det är bra, för det är oftast saker som framstår som att jag älskar mig själv lite för mycket om jag säger dem. :D
Och vad är fel med det? Som sagt, jag ägnade större delen av min gymnasietid åt att skriva Ich liebe mich och J'aime moi på min bänk...
*snyft'..*snörvel*..jaa lite, kändes som att ni gör narr av mig..bara för att jag inte kan sova :cry:
Vadå 'vi'. Jag gav dig lite medmänsklig sympati bara. Jag vet hur jobbigt det är med obesvarad förälskelse. Jag upplevde samma sak när min lila pojkvän fick slut på batterier.

Enligt mina grannar så har YraRondeller.NorskaOrkaner bättre förutsättningar att hitta Torkel, de hade tydligen väldigt sällan fel...
Fast i vintras undrade jag om de hade rökt på... De hade inte många rätt för min ort då :(

Jag är allergisk mot din pojkvän då. :( Så du kan sluta erbjuda dig att låna ut honom! :D
Som om jag någonsin skulle ha lånat ut honom. Du kan få den stora rosa med metallkulor och enorma knottror på däremot...

Du skulle nog ha köpt en pojkvän till prickigkorvarna med, så hade nog din lila pojkvän fortfarande varit vid liv:devil::angel:
Han var där före dem... Jag trodde de var nöjda med sina tuggben..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
798
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka