Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
*suck*

Nu måste jag plocka fram drontpennan, reservoaren med demonblod, idiot-pergamentet och skrivbordet av ben från fallna fiender. Bara för att lägga en till till

• LISTAN

...

Vad jobbig du är.

...

Nästan värt att skriva upp dig två gånger...:idea:
Que? Jag bara frågade ju... Snällt till och med.... Jag kommer inte berätta för någon. Så snälla, vad som helst förutom LISTAN. Pretty please with a cherry on top?
Puss_in_Boots_2.jpg

Familjens dalmatiner gick allmänt under namnet PuckoTina. Vet inte hur mycket mat som försvann från köksbordet. Betydligt enklare mer terrierorister som inte når lika högt.
Innan jag sas tog min stora på bar gärning så kunde jag verkligen inte fatta hur katten kunde äta så mycket. Skålen, som stod på köksbordet, var ju fan ALLTID tom... Nu äter katten på köksbänken, bakom kompostgaller...

Innan jag sas tog min stora på bar gärning så kunde jag verkligen inte fatta hur katten kunde äta så mycket. Skålen, som stod på köksbordet, var ju fan ALLTID tom... Nu äter katten på köksbänken, bakom kompostgaller...
Den här satt på köksbordet så fort man vände ryggen till. Hon hade även en kullbror som dog efter att sprungit in i en lyktstolpe.

Familjens dalmatiner gick allmänt under namnet PuckoTina. Vet inte hur mycket mat som försvann från köksbordet. Betydligt enklare mer terrierorister som inte når lika högt.
Hm en tidigare chef hade en knubbig basset, den rörde sig inte så mycket i onödan men smidigheten var det inget fel på, den låg gärna och sov mitt på köksbordet i solskenet efter att den hade städat spisen ordentligt...

Annars borde jag gå och sova, men jag är själv hemma med barnen och då börjar HUNDEN stå och morra vid ytterdörren... :nailbiting: Det brukar han aldrig göra så jag tror nog att jag är vaken en stund till... O_o

Obehagligt!

Du kan alltid väcka något av barnen och skicka ut för att kolla att allt är lugnt? :angel: ;)
De blir så himla gnällig om jag väcker dem för att skicka ut dem för att kolla att allt är lugnt, tro mig jag har försökt förr! :D Nu har åtminstone hunden gått och lagt sig så då kanske jag också törs göra det? Det kanske är @Scata s Torkel som försöker hitta hem?

De blir så himla gnällig om jag väcker dem för att skicka ut dem för att kolla att allt är lugnt, tro mig jag har försökt förr! :D Nu har åtminstone hunden gått och lagt sig så då kanske jag också törs göra det? Det kanske är @Scata s Torkel som försöker hitta hem?

Åh, drygt med gnälliga barn! :down:
;) :D Åh, men då så, hopp i säng! :D Förresten, vi håller på att styr i bokcirkeltråden, gå in och skriv upp dig på de böcker du kan tänka dig att läsa! :)

Nu på morgonen tror jag att vi har rett ut att det är grannen som är boven i dramat, han har släppt ut sin tvåhörningar på bete i hagen hos oss och det är de HUNDEN hör, han drog igång i morse också men då var barnen vakna så jag kunde skicka ut dem! :up:

:laugh: Hahaha!!! Är dom prickiga för att dom är korkade eller är dom korkade för att dom är prickiga :confused:.
Sex av det ena, ett halvdussin av det andra kanske? Nä men skämt åsido, ser jag på mina två så är de allt annat än dumma. Däremot är stora pricken en aning av en drömmare samtidigt som allt ska gå i överljudsfart så hon tänker sig inte alltid för... Jag brukar halvt skämtsamt kalla henne min Maria Montazami. Den lilla är ju bara 14 v så henne förväntar jag mig inget vett från än.

Förresten, om jag skulle vara du, @Scata, skulle jag akta mig... Katter gillar ju som bekant att jaga fåglar... Och den här katten har en värja och coola stövlar att ta till...

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
798
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V