Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hm jag ska till sälen över midsommar och det där känns inte som några höjdare rapporter... @Scata kan du skicka upp drakarna mot dalarna och värma upp nu inför midsommar?
Jag ska försöka fixa det så gott jag kan - allt för kära @athena_arabians återkomst :D.

Igår hade tyvärr drakarna kallat in ett fackligt ombud när jag ville att dom skulle sprida ut sig och vara varmt trevliga på de flesta ställen i Sverige i midsommar... :nailbiting:. Nu är det prat om vilda strejker och förhandlingar... :meh:.

Är det någon som är bra på förhandlingar?? Jag är själv så dålig på just den biten... :p.

Hm jag ska till sälen över midsommar och det där känns inte som några höjdare rapporter... @Scata kan du skicka upp drakarna mot dalarna och värma upp nu inför midsommar?
Jag ska försöka fixa det så gott jag kan - allt för kära @athena_arabians återkomst :D.

Igår hade tyvärr drakarna kallat in ett fackligt ombud när jag ville att dom skulle sprida ut sig och vara varmt trevliga i midsommar... :nailbiting:. Nu är det prat om vilda strejker och förhandlingar... :meh:.

Är det någon som är bra på förhandlingar?? Jag är själv så dålig på just den biten... :p.

Jag får ju bara prata med det :devil: ombudet.... jag fattar inte ens hälften av vad h*n svamlar om O_o
Lön t.ex - vad är det :confused:
Åh shit Lön? Eh inte vet jag, på ett jobb jag hade så blev jag utskälld varje dag som lön, jag fick visst pengar också men utskällningarna haglade tätt och sen var jag en svikare som sa upp mig och de skulle inte klara sig om jag slutade... :banghead: Men prova om drakarna ta utskällning? Annars kan du prova med tändvätska! :up: Eller en skog de kan elda fritt i? Hm...

Igår hade tyvärr drakarna kallat in ett fackligt ombud när jag ville att dom skulle sprida ut sig och vara varmt trevliga på de flesta ställen i Sverige i midsommar... :nailbiting:. Nu är det prat om vilda strejker och förhandlingar... :meh:.

Om du hade ägnat lite mer tid för gos och kvalitetstid med drakarna istället för att följa efter och spionera på mig norge runt hade de nog inte varit så oregerliga :p

När det kommer prickiga isdrakar kommer vi ändå att veta vem som är skyldig @Barret !! Erkänn'ba!
Jag erkänner inget. Jag har tillfällig sinnesförvirring.
Dominic+watermarked+resized5.jpg
dc8332dd96fa805055b1e204174fc8dc.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
729
· Visningar
46 214
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 733
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar