Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja se grannar... *skakar på huvudet*Skivade precis upp lite gurka samtidigt som jag vrålade "Moaaahahaha, nu får du inte smaka fitta, GURKJÄVEL".
Grannarna tittar konstigt på mig. Vad är det för fel på'rom egentligen?
Du måste anmäla dem för konstigt stirrande! Eller åtminstone stämma dem!Skivade precis upp lite gurka samtidigt som jag vrålade "Moaaahahaha, nu får du inte smaka fitta, GURKJÄVEL".
Grannarna tittar konstigt på mig. Vad är det för fel på'rom egentligen?
Är det grund för vräkning tro?Du måste anmäla dem för konstigt stirrande! Eller åtminstone stämma dem!
Tja, eller åtminstone ofredande... Eller är det hemfridsbrott? Har aldrig riktigt fått koll på det där...Är det grund för vräkning tro?
Ur samma bokserie: "Never trust a man with a penis."
Jag menar, tafsar jag på någon på stan, då blir det ju ofredande. Men om jag tafsar på dem i deras hem, vad blir det då?
Tja, eller åtminstone ofredande... Eller är det hemfridsbrott? Har aldrig riktigt fått koll på det där...
Jag menar, tafsar jag på någon på stan, då blir det ju ofredande. Men om jag tafsar på dem i deras hem, vad blir det då?
Hemfridsbrott tror jag det blir.... Du bryter friden i hemmet..
Fast om det är ett jätteparty så har man ju inte stört friden, eller hur? Nä, jag röstar på olaga intrång
Nja.. Om det är ett jätteparty kanske man snarare stör friden om man är lugn och tyst i ett hörn. För då är ju friden att partaja.
Då har du inte testat mental tafsning på rätt sätt. Det kan vara rätt underhållande iblandFast man tafsar väl inte genom att sitta lugn och tyst i ett hörn?! Det skulle vara mental tafsning då men det verkar väldigt tråkigt.
Då har du inte testat mental tafsning på rätt sätt. Det kan vara rätt underhållande ibland
Oh, älskade det avsnittet! Älskar serien också, så militär- och vapennörd jag är!
/Karlsson, seriöst MÖP
Oh, älskade det avsnittet! Älskar serien också, så militär- och vapennörd jag är!
/Karlsson, seriöst MÖP