Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förlåt @stjarnhimmel jag har haft lite mycket annat... Svärmor var inne och vände på akuten eller vände var väl att ta i, maken hade fullt upp att se till att hålla henne kvar där i fyra timmar... :angel: Och jag har roddat hämtning och lämningar av barn på olika aktiviteter, lagat mat och försökt packa till midsommar. Svära lite över kommunpolitiker och tjänstemän som är lite tröga... :D

Åhå, men se vem som har krupit upp ur sin fuktiga håla (tyst nu, era små pervon!).
Du är lite sen med försöken att defamera mig. @Scata och jag har redan avhandlat detta och vi (läs: jag) kom fram till slutsatsen att jag visst är tillfälligt sinnesförvirrad, det är bara det att man inte ser slutet på det hela riktigt än.

Jaaaahaaaaadu, det har jag! Var tvungen att ömsa skinn och det tar sin lilla stund när man är 24 meter lång och med vingar stora som Jumbojets!

Meh, jag såg ju det efteråt och ja' bah' hallååååååååå, hur seg va' ja' nuuuuuu då?! Sen bah' sa du bah' nå jättesmart juh!

Åhå, men se vem som har krupit upp ur sin fuktiga håla (tyst nu, era små pervon!).
Du är lite sen med försöken att defamera mig. @Scata och jag har redan avhandlat detta och vi (läs: jag) kom fram till slutsatsen att jag visst är tillfälligt sinnesförvirrad, det är bara det att man inte ser slutet på det hela riktigt än.

Haha, @Barret sa vagina! Måste vara jobbigt att krypa ur en vagina när man är vuxen :p :rofl:

Hur är det med defloreringen då? :sneaky:

:rage::rage: Jag roar mig med lite utbrott... "Hej och välkommen, våra telefon tider är 9 00 till 10 00, det går även bra att maila... Klockan är 9 05 och jag har mailat två gånger och jag har fortfarande inte fått något svar... Och ja min ärende är lite bråttom eftersom papperna ska vara inne i morgon... :banghead::banghead: En drake att skicka någon?

Jag visste det... borde nog ha skrivit att stora pervon ska hålla tyst också...

tongue-out-emoticon.jpg

HaaaAAAaaaaAAAaaaAAAaallååååÅÅÅÅÅÅååååååÅÅÅÅåå, är någon heeeEEeeeeEeeemmAAaaaaaAAA??

LEeeeeeeeevEEeeeEEeer niiIIIiiiIII? JaaaAAaaaaag trooOOOoooOOOoor iiiiIIIIiiiinteeeEEeeEEeee aaaAAaaatt niiiIIiii gööÖÖöööÖör deeeeEEeeeEeet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
46 069
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 725
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar