stjarnhimmel
Trådstartare
Det är ingen fart i tråden ikväll. Skälv har jag mest skrivit i underlivstråden ikväll. Också ett intressant ämne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är den bra (och jag har flera säsonger kvar att se )
Det är ingen fart i tråden ikväll. Skälv har jag mest skrivit i underlivstråden ikväll. Också ett intressant ämne.
Du skälver inte av åtrå då?
Nä tyvärr.
Ingen åtrå här int'.
Något mentalt tafsande? Hemfridsbrott? (Om nu tafsande i någons hem är hemfridsbrott så tycker iaf jag att det borde vara det om man gör det över nätet också... De flesta brukar ju surfa hemifrån, alt. på jobbet så... Jobbfridsbrott?)Nä tyvärr.
Ingen åtrå här int'.
Hörde rykten om att det t o m snöat tidigt imorse . Ibland undrar jag vad f-n jag tänkte på som flyttade tillbaka upp hit... Jag måste ha varit tillfälligt sinnesförvirrad när jag fattade beslutet
Åhå, men se vem som har krupit upp ur sin fuktiga håla (tyst nu, era små pervon!).Tillfälligt?
Åhå, men se vem som har krupit upp ur sin fuktiga håla (tyst nu, era små pervon!).
Du är lite sen med försöken att defamera mig. @Scata och jag har redan avhandlat detta och vi (läs: jag) kom fram till slutsatsen att jag visst är tillfälligt sinnesförvirrad, det är bara det att man inte ser slutet på det hela riktigt än.
Jag visste det... borde nog ha skrivit att stora pervon ska hålla tyst också...Haha, @Barret sa vagina! Måste vara jobbigt att krypa ur en vagina när man är vuxen
Hur är det med defloreringen då?
Jag visste det... borde nog ha skrivit att stora pervon ska hålla tyst också...
Jag roar mig med lite utbrott... "Hej och välkommen, våra telefon tider är 9 00 till 10 00, det går även bra att maila... Klockan är 9 05 och jag har mailat två gånger och jag har fortfarande inte fått något svar... Och ja min ärende är lite bråttom eftersom papperna ska vara inne i morgon... En drake att skicka någon?
@athena_arabians tack men de verkar inte räcka... I augusti kommer de att utöka sina telefontider... Fast nu börjar jag tror att det är någon annan som har lyckats komma fram istället...
@Jannice du kommer med så mycket bra förslag!