Meh, nu ska jag gå och sura!
Duuuuuuuuktig (trots allt! ).... öh... tingest, det var helt rätt val!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh, nu ska jag gå och sura!
Duuuuuuuuktig (trots allt! ).... öh... tingest, det var helt rätt val!
Jag skulle vilja svara, men jag kan inte för jag surar så det här är ett antisvar! Bah' så ru vet!
Jadå *klapp på huvudet*, jag vet... Sura på du, lilla vän.
...
*en till klapp på huvudet* [because you're worth it]
@Jannice Oj, jag visste inte att de fotade! Men det blev ju riktigt bra bilder. Måste jag spara ihop till mitt collage
Fast om ditt Monster är det minsta likt mina Odjur så lär hen nog se det som en spännande sängkamrat och glatt fortsätta ta upp plats exakt var du ska ligga.Dooooo itt!
Med ett hästhuvud i sängen kanske Monster äntligen makar på sig och går och sover fem minuter i någon av de tre andra sängarna som faktiskt är lediga...
+hästhuvud -Monster = vinst för min nattsömn, helt klart!
Fin sång men du glömde tagga @Scata , drakdistributören.*skrållar för full hals*
Regnet det bara öser ner och jag är så blöt om både skor och strumpor.
Du kanske inte trodde att det var allvar när jag sa´ att jag kommer.
Men var är du och var har du våran sol som jämt skulle lysa på den
väg vi vandra?
Du, ha en bra förklaring när nästa gång vi ses och du säger
Var är den eld som du sa skulle värma under kalla nätter?
Här står jag nu och väntar i ett regn som skvätter.
Regnet det bara öser ner men du är väl varm och god hos någon annan.
Du, ingen märker tåren. Dig vill jag aldrig mera träffa, jag
lovar.
Men jag är din, jag ska alltid va' din.
Nåja jag slipper åtminstone vattna ute idag... Och vad vore väl midsommar utan lite regn?
Fast om ditt Monster är det minsta likt mina Odjur så lär hen nog se det som en spännande sängkamrat och glatt fortsätta ta upp plats exakt var du ska ligga.
Självklart inte. Jag är coolare, men du vet den där svenska ödmjukheten...Aaaaaaaaaaaaaaaaa-HA!
Jag visste väl att du skulle komma med nån lamarselursäkt.
Erkänn nu, du är inte så cool som du ville kunna säga att du fått oss att tro!
Nåja jag slipper åtminstone vattna ute idag... Och vad vore väl midsommar utan lite regn?
Det var ju väldigt snällt av @athena_arabians @Mammas @Jeps @Nacheta @ullo @Monstermom @Blacksmithfarm @Snurrfian @Pegasus63 @Scata @bumpo @Killaloe och @stjarnhimmel att hålla henne sällskap:
@Monstermom: Oops! Har vi redan börjat tulla på midsommarspriten?! Om du inte har koll på vilken dag det är menar jag
Du fattaju ingenting, ju! Det var ju erat fel, inte mitt! Ju.