Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
HaaaAAAaaaaAAAaaaAAAaallååååÅÅÅÅÅÅååååååÅÅÅÅåå, är någon heeeEEeeeeEeeemmAAaaaaaAAA??

LEeeeeeeeevEEeeeEEeer niiIIIiiiIII? JaaaAAaaaaag trooOOOoooOOOoor iiiiIIIIiiiinteeeEEeeEEeee aaaAAaaatt niiiIIiii gööÖÖöööÖör deeeeEEeeeEeet!
Riiight...
18ixe48dvlqdwjpg.jpg

Tröttmössa.
Vårdepressionen är framflyttad, utdragen, skitjobbig i år.
Åsså jävla pollen åsså :rage:, när jag ändå håller på.
Ja, alltså jag gillar inte att du inte är på tipptopp med strålande humör utan mitt gilla är mer av sympati. Min vårdepression är i sitt esse just nu och jag vill helst bara sova... konstant.

Tröttmössa.
Vårdepressionen är framflyttad, utdragen, skitjobbig i år.
Åsså jävla pollen åsså :rage:, när jag ändå håller på.
Jag kan lägga till enheten för vuxnaslärande... Jubelidioter!! Ansökan ska vara inne imorgon och de svarar varken på telefon eller på mail... Jag hade tänk läsa Matte B och Engelska B för att kunna söka en högskoleutbildning men det får väl vänta lite till... Men jag såg nu att den helt webbaserade utbildningen startade tre gånger per termin så den kanske jag kan få till i höst så jag kan söka in i vår... Det borde ju vara så enkelt att man bara kunde klicka i en anmälan på nätet och ansökte, men icke...:devil:

In other news... Jag lyckades just bränna 380 kr genom att göra ingenting alls. Jag glömde bort att jag hade kiropraktor-tid idag :banghead::cry:

@ullo och @Barret Åh så drygt att era vårdeppar håller i sig fortfarande. :( Jag har kommit ur min, men årets var förskräcklig alltså!

Jag kan lägga till enheten för vuxnaslärande... Jubelidioter!! Ansökan ska vara inne imorgon och de svarar varken på telefon eller på mail... Jag hade tänk läsa Matte B och Engelska B för att kunna söka en högskoleutbildning men det får väl vänta lite till... Men jag såg nu att den helt webbaserade utbildningen startade tre gånger per termin så den kanske jag kan få till i höst så jag kan söka in i vår... Det borde ju vara så enkelt att man bara kunde klicka i en anmälan på nätet och ansökte, men icke...:devil:

Åh, så drygt! Själv mailade jag läraren ett par dagar efter kursstart, fick ett ok och började gå nästa vecka. Idag skrev jag provet, sisådär en månad för sent. Asrolig kurs, matte C. :)

När jag kastade mini i säng sa jag att han kanske skulle få en spruta imorgon (TBE), och först suckade han, innan jag sa att man får en leksak efter att man fått en spruta. Så sa jag "Så vem vill ha en spruta imorgon" "Jag!". :D :angel: :D

Jag tar tillbaka allt! Halv sju i kväll ringde den ansvarige, knölade in mig på en tid på tisdag morgon så vi kan gå igenom mina betyg så jag får alla kurser jag kan tänkas behöva! Lite trist då att högskoleutbildningen bara har intag varje hös och till den här hösten hinner jag inte klart, men jag får väl avvakta ett år och kanske läsa lite strö kurser under tiden.. :idea:
Drakarnas kraft fungerar! :bump:Eller så läser hen på buke och vågade inte göra annat än ringa mig... :angel: Jag är impad av att man sitter och betar av samtal till halv sju på kvällen när man är kommunanställd och började vid 8 på morgonen! :D

Jag tar tillbaka allt! Halv sju i kväll ringde den ansvarige, knölade in mig på en tid på tisdag morgon så vi kan gå igenom mina betyg så jag får alla kurser jag kan tänkas behöva! Lite trist då att högskoleutbildningen bara har intag varje hös och till den här hösten hinner jag inte klart, men jag får väl avvakta ett år och kanske läsa lite strö kurser under tiden.. :idea:
Drakarnas kraft fungerar! :bump:Eller så läser hen på buke och vågade inte göra annat än ringa mig... :angel: Jag är impad av att man sitter och betar av samtal till halv sju på kvällen när man är kommunanställd och började vid 8 på morgonen! :D
Det är som i reklamen "plötsligt händer det"

@stjarnhimmel
Och jag är sex på listan. innebär det att min fanclub nu är större än två?

Nån som förresten vet om det funkar att @-a nån inuti en spoiler? Måste prova... Kan man för den delen @-a sig själv? (Få inga konstiga idéer nu! :mad:)

Den här tråden känns som den som... har minst att förlora på att jag experimenterar lite... Pardon me, ladies(?), eller nåt.

Neeeh, det funktionerar icke! Kan man då självata sig utanför en spoiler?
@Monstermom

Neeeh, det verkar inte funka heller.... Eller så funkar det inte för att det var en edit, kanske? Får jag störa nån annan med en experimentell spoiler@ning, bitte?

(Och ja just det, drakar, drakar, drakar. Sorry!)

Nån som förresten vet om det funkar att @-a nån inuti en spoiler? Måste prova... Kan man för den delen @-a sig själv? (Få inga konstiga idéer nu! :mad:)

Den här tråden känns som den som... har minst att förlora på att jag experimenterar lite... Pardon me, ladies(?), eller nåt.

Neeeh, det funktionerar icke! Kan man då självata sig utanför en spoiler?
@Monstermom

Neeeh, det verkar inte funka heller.... Eller så funkar det inte för att det var en edit, kanske? Får jag störa nån annan med en experimentell spoiler@ning, bitte?

(Och ja just det, drakar, drakar, drakar. Sorry!)

Jo så pritti! Spängk jo värri mötch! :love:
Det funkade ju finfint det! Och därmed upphör dagens installation av "Monstermom lär er något viktigt", tacka fröken (och, för all del, litegrann kanske, även medhjälparen... dårå) ordentligt nu.

Tack så mycket! Och förlåt för trådkap. :o
Drakar, drakar, drakar. :idea:

Jo så pritti! Spängk jo värri mötch! :love:
Det funkade ju finfint det! Och därmed upphör dagens installation av "Monstermom lär er något viktigt", tacka fröken (och, för all del, litegrann kanske, även medhjälparen... dårå) ordentligt nu.

Tack så mycket! Och förlåt för trådkap. :o
Drakar, drakar, drakar. :idea:

Jår wälkåm värri mötch! :love:

Jag fann lektionen oerhört välgjord och väl uttänkt, vad ska du lära oss för skoj i morgon då? :up:

Litegrann?? Hmmm, jag tycker jag förtjänar mittemellangrann faktiskt :p

@Monstermom Vilka hemligheter ska du nu pyssla med när du vill Spoilertagga någon, huh? Lite nookie på sidan av? Är du otrogen mot oss?? Va? Va? Akta så jag inte skickar Länkarna (som jag absolut inte har någon som helst koppling till) på dig och du en dag hittar något i din säng...
horselounge.jpg

Just sayin'

Jår wälkåm värri mötch! :love:

Jag fann lektionen oerhört välgjord och väl uttänkt, vad ska du lära oss för skoj i morgon då? :up:

Litegrann?? Hmmm, jag tycker jag förtjänar mittemellangrann faktiskt :p

:meh:
Otåliga barn får vad de förtjänar - behärska dig, människa!

Och girig är du också! Jag börjar ändra mina planer för vad nästa läxa ska innebära... :sneaky:

@Monstermom Vilka hemligheter ska du nu pyssla med när du vill Spoilertagga någon, huh? Lite nookie på sidan av? Är du otrogen mot oss?? Va? Va? Akta så jag inte skickar Länkarna (som jag absolut inte har någon som helst koppling till) på dig och du en dag hittar något i din säng...
horselounge.jpg

Just sayin'

Dooooo itt!
Med ett hästhuvud i sängen kanske Monster äntligen makar på sig och går och sover fem minuter i någon av de tre andra sängarna som faktiskt är lediga...
+hästhuvud -Monster = vinst för min nattsömn, helt klart! :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
723
· Visningar
45 788
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 711
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar