Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Jannice: Monstret verkar ha vaknat på fel sida idag, jag får lite irris-vibbar :p

p3Ph_keFgYtYOy8hbJPLJtRtZ_Xp_5cHTx5vn8LO7pd_hKLWlFzjTg45OXF6k8zQed0H=w300

Jag är perfekt, jag har inte nån "fel" sida!

Du fattaju ingenting, ju! Det var ju erat fel, inte mitt! Ju. :rage:

Tssk tssk, vad är det där för humör? Aja baja!
Ämen... Vafan! Tydligen har jag sovit en smula eller nåt, och skakat igång en stackars hjärncell, men jag fick ju inte notis om nån tag. Det var ju för att du citerade som jag fick en notis! :banghead:

Jo häv lajd to mi! Jår dädd...:rage:

Men det var då själva stjärtfenan vad du var kräsen! Ajm näver dädd to äniwan, NÄVVER!!! :rage:

Sen tycker jag att det har vart alldeles för lite av mig de senaste sidorna så då måste jag ju räta upp det och skriva asmycket nu när jag har tid! :up:

Hmmmm, fortfarande inte riktigt så mycket mig som jag skulle önska.... Drar väl en Alla barnen igen:

Alla barnen letade efter Tore, utom Helena
Hon hade honom mellan bena'

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
723
· Visningar
45 608
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 699
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025