Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
KÄRA VÄNNER!
Nu måste denna lilla svart-vita pippi få hjälp... pleeeeeeaaaassseee...
images

Drakarna sitt-strejkar... Isdrakarna härjar fritt...
@Barret Kan du ta reda på vem som föder upp Isdrakarna och skickar ut dom över hela landet???
Sen behöver jag någon som kan förhandla med drakarnas fackliga ombud - pronto!!!
Så här ser ombudet ut så fort jag försöker säga något...
images

KÄRA VÄNNER!
Nu måste denna lilla svart-vita pippi få hjälp... pleeeeeeaaaassseee...
images

Drakarna sitt-strejkar... Isdrakarna härjar fritt...
@Barret Kan du ta reda på vem som föder upp Isdrakarna och skickar ut dom över hela landet???
Sen behöver jag någon som kan förhandla med drakarnas fackliga ombud - pronto!!!
Så här ser ombudet ut så fort jag försöker säga något...
images
Jag jobbar på det. Vem det än är lär få en lynchmobb efter sig... Har hört rykten om att det kan vara antingen nån brud, Targa-nånting, eller nån udda typ med ett namn som låter som snö... Jag återkommer med uppdatering.

Någon har skickat deppdrakar... :cry: saknar min älskade pappa så väldigt mycket. Midsommar var en av hans favorithögtider så idag blir det en tung dag.

@athena_arabians Skickar en liten glädjedrake som får dig att minnas de glada och roliga stunderna du fick med honom, så du kanske kan skratta lite i allt det deppiga. Stor tröstkram från mig :)

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
373
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
715
· Visningar
45 166
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 694
Senast: Halcyon
·
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVI