Snurrfian
Moderator
Jag hoppas att du får en riktigt skön midsommar!Tack. Tror jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att du får en riktigt skön midsommar!Tack. Tror jag
Det hoppas jag också. Kan behöva det. Ett plus är ju att jag får umgås med söta barn, gullig vovve och underbara vänner!Jag hoppas att du får en riktigt skön midsommar!
Se där - en till med obefintligt minne, tack syster .In other news... Jag lyckades just bränna 380 kr genom att göra ingenting alls. Jag glömde bort att jag hade kiropraktor-tid idag
Jag jobbar på det. Vem det än är lär få en lynchmobb efter sig... Har hört rykten om att det kan vara antingen nån brud, Targa-nånting, eller nån udda typ med ett namn som låter som snö... Jag återkommer med uppdatering.KÄRA VÄNNER!
Nu måste denna lilla svart-vita pippi få hjälp... pleeeeeeaaaassseee...
Drakarna sitt-strejkar... Isdrakarna härjar fritt...
@Barret Kan du ta reda på vem som föder upp Isdrakarna och skickar ut dom över hela landet???
Sen behöver jag någon som kan förhandla med drakarnas fackliga ombud - pronto!!!
Så här ser ombudet ut så fort jag försöker säga något...
I Kiruna också :-(@Scata: Nu får du se till att få ordning på isdrakarna! I Ullsjöberg (utanför Dorotea) kom det SNÖ!
Någon har skickat deppdrakar... saknar min älskade pappa så väldigt mycket. Midsommar var en av hans favorithögtider så idag blir det en tung dag.
Du skulle gjort som jag. Släppte lös dem i ridhuset ikväll, de körde järnet och är nu så däckade att jag undrar om de lever ännu...6 promenader på 27 timmar. Hundvakt är inte en soffliggarsyssla...
JajjamänsanBlev det någon majskolv till midsommar då?
Jag vill sova men kan inte... Funderar bara på dejtande..