Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch då, @Monstermom har bara råkat komma åt lite inställningar på datorn, förstår ni väl. Har inte alla dessa knappar på sitt tangentbord?
@Jannice: Tore?! Nog för att det blivit en radda karlar genom åren men aldrig någon Tore. En Tor dock
(for realz )
På tal om midsommar så ska jag iväg ut till Kungshamn. I husvagn. Hela midsommarhelgen. På camping. Känns som om det kan bli livat...
Äsch då, @Monstermom har bara råkat komma åt lite inställningar på datorn, förstår ni väl. Har inte alla dessa knappar på sitt tangentbord?
Meh, lite elakt att bara sortera bort alla stackars Tore-karlar sådär!
@Jannice: Tore?! Nog för att det blivit en radda karlar genom åren men aldrig någon Tore. En Tor dock
(for realz )
Tja, det är ju inte som om det varit en medveten selektion vad gäller namn
Jag tänkte väl! Jag jobbar med en Tore, han är gift och runt 55, men funkar det inte med diamantborraren så har du ju möjlighet att lägga en Tore till samlingen
Tack men nej tack Tänker nog behålla diamantborraren och har alltid hållit mig borta från de som är gifta.
Meh, kräsen du ska vara då!
Whoopsie... Man kanske inte borde ha så bråttom alla gånger...
Näää, nu var det visst dags att ställa igen!
Här har vi en äkta svensk!På tal om midsommar så ska jag iväg ut till Kungshamn. I husvagn. Hela midsommarhelgen. På camping. Känns som om det kan bli livat...
Ställa? Vad ska du ställa? Upp?
Här har vi en äkta svensk!