Jag har faktiskt ingen aning. Uppfödaren åker med henne.Precis... Fast tänkte lämna isdrakarna hemma, min hund visar sig inget bra när vädret är dåligt.
@Jeps Vilken ring ställer ni i i Gällivare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har faktiskt ingen aning. Uppfödaren åker med henne.Precis... Fast tänkte lämna isdrakarna hemma, min hund visar sig inget bra när vädret är dåligt.
@Jeps Vilken ring ställer ni i i Gällivare?
Vilken ras är det? Jag har blivit ombedd att skriva en sammanfattning av utställningen till Hundsport så är nyfiken . Kommer bli häcken full, dock. Ska hjälpa att bygga utställningen torsdag och fredag. Ställer i officiella på lördag och dalmatinerspecial söndag och däremellan ska jag samla tillräcklig info för texten... :/
Jag har faktiskt ingen aning. Uppfödaren åker med henne.
Nu är jag hemma!! Fast @Scata de där isdrakarna måste vi göra något åt!! 2 plus grader är rätt kallt när man ska gå på utedass ärligt talat...
Borderterrer är det. De brukar ju inte vara så långt fram i finalerna. Lite för "normala" och inte showiga nog.Vilken ras är det? Jag har blivit ombedd att skriva en sammanfattning av utställningen till Hundsport så är nyfiken . Kommer bli häcken full, dock. Ska hjälpa att bygga utställningen torsdag och fredag. Ställer i officiella på lördag och dalmatinerspecial söndag och däremellan ska jag samla tillräcklig info för texten... :/
Fast har för mig att det var nån sådan med i förra årets final... Eller om det var gruppfinalen?Borderterrer är det. De brukar ju inte vara så långt fram i finalerna. Lite för "normala" och inte showiga nog.
Jag vill också ha städdrakar! Mamma kommer på besök nästa vecka och mina hushållskunskaper är så dåliga så inte ens ett IG är dåligt nog...Fins det städdrakar att låna hos nån. Verkar som om städfen dukat under i kampen mot dammbävrarna. HUNDARNA som faktiskt är de som lämnar mest på golvet är dåliga på att hantera dammsugaren. (Hos mig finns ingen snabeldrake- hatar den omskrivningen)
Fins det städdrakar att låna hos nån. Verkar som om städfen dukat under i kampen mot dammbävrarna. HUNDARNA som faktiskt är de som lämnar mest på golvet är dåliga på att hantera dammsugaren. (Hos mig finns ingen snabeldrake- hatar den omskrivningen)