Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu känner jag mig lite utpekad här... Så jag vill bara påpeka att jag lever efter gammaltestamentliga värderingar (om man bortser från tron på en Gud och allt det där tjafset) så...
3780755-734757-angry-emoticon-pointing-an-accusing-finger.jpg

187945460.jpg

Tror nog att jag måste inspektera fenomenet närmare en dag när jag har tid. Hör av mig om ungefär 15 år när jag blir pensionär, så kommer jag förbi och kollar upp fenomenet.
Du är mer än välkommen. Men du får ta med egen rustning för att skydda dig mot dvärgvampyrdrakarna och varma underkläder ifall isdrakeuppfödaren i Kebnekaise-trakten fortsätter i den här takten.

Ajsing, det jäkliga med att köra på att båda ska samtycka till sex. Tyvärr har jag inte ens en 35-cm svart dildo som hon i "I banged a vampire and he didn't sparkle like those pansies in Twilight". Förståååår ni hur synd det är om mig?
Men stackare! Men å andra sidan så här i odlingstider så kan gurkor få rätt intressanta storlekar och former! Jag hade en tshirt i unga åt varför gurkor var bättre än män... Jag tror tyvärr att den är slängd numera men just då var det väldigt roligt! :D

Exakt, men han vill inte lyssna när jag säger det! :rofl:
Karlar... de förstår aldrig att de måste lyssna på sin bättre hälft. Men så blir det ju ofta fel när karlarna får bestämma...

Ajsing, det jäkliga med att köra på att båda ska samtycka till sex. Tyvärr har jag inte ens en 35-cm svart dildo som hon i "I banged a vampire and he didn't sparkle like those pansies in Twilight". Förståååår ni hur synd det är om mig?
Än jag då, jag har inte ens en lila längre... Ang. I Banged... Jag läste den men den gjorde inget för mig, ärligt talat. Kändes alldeles för hoppig och på nåt sätt meningslös :down:

Men stackare! Men å andra sidan så här i odlingstider så kan gurkor få rätt intressanta storlekar och former! Jag hade en tshirt i unga åt varför gurkor var bättre än män... Jag tror tyvärr att den är slängd numera men just då var det väldigt roligt! :D
Ännu bättre med Zucchini :sneaky:

Annars är det ju en bra tröja att ta på sig när man tycker att det gått lite lång tid? :idea: :up:

Än jag då, jag har inte ens en lila längre... Ang. I Banged... Jag läste den men den gjorde inget för mig, ärligt talat. Kändes alldeles för hoppig och på nåt sätt meningslös :down:

Den gjorde ingenting för mig heller. MC hade ju grava sociala problem, bland annat, och typ varenda annan som kom in i boken också? Och det var ju inte ens som att sexet var hett? Eller att historian på något vis var trovärdig? Plus att det var sådana där smådetaljer (som att de spränger upp en dörr, gå in i en tunnel JÄTTELÄNGE, kommer till en ny dörr som de gömmer sig i buskarna utanför medan den sprängs. Och sedan ser de utifrån att dörren är borta? Jag ba eh?)

För att inte tala om:
Det bara är tacky att onna med den avbrutna förstenade vampyrkuken, när man ligger bredvid den förstenade vampyren och ens fd killes huvud ligger nedanför sängen. Men det kanske bara är jag. :D

Ännu bättre med Zucchini :sneaky:

:devil: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
729
· Visningar
46 169
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 731
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar