Att kränga flerhörningar som enhörningar är ju så nära buskavel du kan komma, den står ju till och med i en buske ser du väl, va, va, VA???Diskriminerar du mot Flerhörningarna?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att kränga flerhörningar som enhörningar är ju så nära buskavel du kan komma, den står ju till och med i en buske ser du väl, va, va, VA???Diskriminerar du mot Flerhörningarna?!
Hear hear...@Barret Mhm. Tjår bejb!
Jaha ja, det är till att plocka russinen ur kakan och vända den prickiga kappan efter drakvinden? Typiskt en de Ville, prickarna är säkert ditmålade!Nu känner jag mig lite utpekad här... Så jag vill bara påpeka att jag lever efter gammaltestamentliga värderingar (om man bortser från tron på en Gud och allt det där tjafset) så...
Faktiskt inte. Prickarna är all natural. Jag tror vissa, konstigt nig, kallar dem "pormaskar"Jaha ja, det är till att plocka russinen ur kakan och vända den prickiga kappan efter drakvinden? Typiskt en de Ville, prickarna är säkert ditmålade!
Faktiskt inte. Prickarna är all natural. Jag tror vissa, konstigt nig, kallar dem "pormaskar"
Du är mer än välkommen. Men du får ta med egen rustning för att skydda dig mot dvärgvampyrdrakarna och varma underkläder ifall isdrakeuppfödaren i Kebnekaise-trakten fortsätter i den här takten.Tror nog att jag måste inspektera fenomenet närmare en dag när jag har tid. Hör av mig om ungefär 15 år när jag blir pensionär, så kommer jag förbi och kollar upp fenomenet.
Med tanke på tidigare invecklingar av tråden undrar jag om du inte hört fel, du tror inte de mumlar "porrmaskar"?Faktiskt inte. Prickarna är all natural. Jag tror vissa, konstigt nig, kallar dem "pormaskar"
Du är mer än välkommen. Men du får ta med egen rustning för att skydda dig mot dvärgvampyrdrakarna och varma underkläder ifall isdrakeuppfödaren i Kebnekaise-trakten fortsätter i den här takten.
Nä, tro mig, hade de sagt det skulle jag inte misstagit mig. Jag hör ALDRIG fel när det kommer till porr...Med tanke på tidigare invecklingar av tråden undrar jag om du inte hört fel, du tror inte de mumlar "porrmaskar"?
Nä, tro mig, hade de sagt det skulle jag inte misstagit mig. Jag hör ALDRIG fel när det kommer till porr...
Stackaren, du måste komma ihåg att ge honom viloperioder, de tål inte överansträngning!Jag kanske får porr halvt regelbundet ett tag det verkar som om de ska skicka diamantborraren söderöver en period.
Stackaren, du måste komma ihåg att ge honom viloperioder, de tål inte överansträngning!
Stackaren, du måste komma ihåg att ge honom viloperioder, de tål inte överansträngning!
Jag kör stenhårt (höhö ) på "det som inte dödar härdar".
Exakt, men han vill inte lyssna när jag säger det!
Men stackare! Men å andra sidan så här i odlingstider så kan gurkor få rätt intressanta storlekar och former! Jag hade en tshirt i unga åt varför gurkor var bättre än män... Jag tror tyvärr att den är slängd numera men just då var det väldigt roligt!Ajsing, det jäkliga med att köra på att båda ska samtycka till sex. Tyvärr har jag inte ens en 35-cm svart dildo som hon i "I banged a vampire and he didn't sparkle like those pansies in Twilight". Förståååår ni hur synd det är om mig?
Karlar... de förstår aldrig att de måste lyssna på sin bättre hälft. Men så blir det ju ofta fel när karlarna får bestämma...Exakt, men han vill inte lyssna när jag säger det!
Än jag då, jag har inte ens en lila längre... Ang. I Banged... Jag läste den men den gjorde inget för mig, ärligt talat. Kändes alldeles för hoppig och på nåt sätt meningslösAjsing, det jäkliga med att köra på att båda ska samtycka till sex. Tyvärr har jag inte ens en 35-cm svart dildo som hon i "I banged a vampire and he didn't sparkle like those pansies in Twilight". Förståååår ni hur synd det är om mig?
Ännu bättre med ZucchiniMen stackare! Men å andra sidan så här i odlingstider så kan gurkor få rätt intressanta storlekar och former! Jag hade en tshirt i unga åt varför gurkor var bättre än män... Jag tror tyvärr att den är slängd numera men just då var det väldigt roligt!
Men stackare! Men å andra sidan så här i odlingstider så kan gurkor få rätt intressanta storlekar och former! Jag hade en tshirt i unga åt varför gurkor var bättre än män... Jag tror tyvärr att den är slängd numera men just då var det väldigt roligt!
Än jag då, jag har inte ens en lila längre... Ang. I Banged... Jag läste den men den gjorde inget för mig, ärligt talat. Kändes alldeles för hoppig och på nåt sätt meningslös
Ännu bättre med Zucchini