Det är den stora frågan. @Barret har nog bättre koll på det än jag.Hahaha!!! Är dom prickiga för att dom är korkade eller är dom korkade för att dom är prickiga .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den stora frågan. @Barret har nog bättre koll på det än jag.Hahaha!!! Är dom prickiga för att dom är korkade eller är dom korkade för att dom är prickiga .
Färsk citron på myggbetten kan också hjälpaKan förresten ge en enhörning eller två till den som uppfann Betapred och Desloratidin. Äntligen börjar klådan av de infernaliska myggbetten ge med sig.
Har också fått tips om handsprit. Skulle nog behöva bada i det då de är överallt. Hade nog luktat bättre med citron i så fall.Färsk citron på myggbetten kan också hjälpa
Ryktet säger att en pasta gjord på en krossad alvedon blandad med lite vatten också kan hjälpa. Föredrar fortfarande citronen, dock . Och, tro't eller ej, det funkar faktiskt jävligt braJag brukar smörja med xylocain när det kliar som värst, det lindrar klådan.
@Mammas, @Barret, @Snurrfian, @Scata, @Jannice, @Jeps, @Hyacinth, @Pegasus63, @stjarnhimmel, @niphredil, @Blacksmithfarm, @bumpo, @ullo plus @allaandra: JAG ÄR PÅ VÄG HEM! Längtar så efter mina små pälsdrakar!
Ni kan väl hålla ordning på alla drakar och enhörningar så det blir en trevlig och snabb resa hem, va?
Jag säger samma som prickakorv ägaren! men välkommen hem @athena_arabians !Jag kan inte garantera något, men ska försöka
@athena_arabians Om du egentligen menade "på väg hem till Mammas" får du ett helt gäng och , annars kan du gott vara utan!
För övrigt... Vi tycks ha fått ett överskott på isdrakar här uppe igen, var bara +5 imorse och känns inte som att det kommer bli så värst mycket varmare än på ett tag. Ingen som behöver en leverans eller tio?
Hörde rykten om att det t o m snöat tidigt imorse . Ibland undrar jag vad f-n jag tänkte på som flyttade tillbaka upp hit... Jag måste ha varit tillfälligt sinnesförvirrad när jag fattade beslutetAlltså, här i Myrviken blåser det små och har gjort det nästan hela tiden. I förrgår var det +5 på morgonen.
Hm jag ska till sälen över midsommar och det där känns inte som några höjdare rapporter... @Scata kan du skicka upp drakarna mot dalarna och värma upp nu inför midsommar?
Det skulle vara väldigt trevligt men vi åker två familjer och karlar hade visst siktet inställt på någon fiskebutik... Men i sommar om vi kommer iväg till stugan i Falun så kommer jag och fikar!Just ja, skulle det passa (även om jag förstår om det inte gör det) är det bara att komma förbi. Jag är inne i en pajbakarperiod så fikabröd finns garanterat!