Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mammas, @Barret, @Snurrfian, @Scata, @Jannice, @Jeps, @Hyacinth, @Pegasus63, @stjarnhimmel, @niphredil, @Blacksmithfarm, @bumpo, @ullo plus @allaandra: JAG ÄR PÅ VÄG HEM! :love: Längtar så efter mina små pälsdrakar!

Ni kan väl hålla ordning på alla drakar och enhörningar så det blir en trevlig och snabb resa hem, va?

Dragon%2Bcat%2Bready%2Bto%2Bpounce.jpg

fluffy%2Bcat%2Bdragon%2Band%2Bferocious%2Bdragon%2Bcat.jpg

För övrigt... Vi tycks ha fått ett överskott på isdrakar här uppe igen, var bara +5 imorse och känns inte som att det kommer bli så värst mycket varmare än på ett tag. Ingen som behöver en leverans eller tio?

För övrigt... Vi tycks ha fått ett överskott på isdrakar här uppe igen, var bara +5 imorse och känns inte som att det kommer bli så värst mycket varmare än på ett tag. Ingen som behöver en leverans eller tio?

Alltså, här i Myrviken blåser det små:devil: och har gjort det nästan hela tiden. I förrgår var det +5 på morgonen.

Just ja, skulle det passa (även om jag förstår om det inte gör det) är det bara att komma förbi. Jag är inne i en pajbakarperiod så fikabröd finns garanterat! :D
Det skulle vara väldigt trevligt men vi åker två familjer och karlar hade visst siktet inställt på någon fiskebutik... :meh: Men i sommar om vi kommer iväg till stugan i Falun så kommer jag och fikar! :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
734
· Visningar
46 430
Senast: Rosett
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 738
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 334
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar