@Jannice har du somnat redan?
Haha, jaaa jag somnade som ett litet BARN strax efter att jag skrev att jag var jättepigg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Jannice har du somnat redan?
Låter som att någon påbörjat vårt grillparty lite tidigt. Är det inte så det brukar låta bland dagens tonåringar? "Näääädå, ja ä' inte fwull. Ja' ha inte druckit..."Haha, jaaa jag somnade som ett litet BARN strax efter att jag skrev att jag var jättepigg
Och nu har jag min MAMMMA på besök... Men så mycket skrivande blir det inte eftersom hon står och hänger för att kolla vad jag gör... *suck^*
Så vi ska låta bli drakporren då?
Visst är galen förälskelse jobbigt?
[IMG]http://3.bp.blogspot.com/-huMm8qbpyO4/TVc0_xRAaVI/AAAAAAAAC2c/lQDQy6wS1rM/s400/arseniclove.gif[/IMG]
Förresten, för de som är intresserade... Måste ju skratta litegrann åt min chef. Idag kom han och bad om ursäkt och gav mig en kram... Han sa att han märkte att jag nog var lite arg på honom igår.
och MIG!!!!!Vatusan? Det är på tok för tidigt på morgonen för alla dessa sidor av era interna kärleksförklaringar. Var är beundran för MIG, va?! Har ni inte saknat MIG?!
Man tackarJa det är väldigt påfrestande faktiskt, tror jag måste sluta vara så förälskad i @Mammas ... hur det nu ska gå till
(Heja dig som fick chefen att be om ursäkt! )
Men snälla @Barret dig glömmer man inte - dig förtränger man....
Låter som att någon påbörjat vårt grillparty lite tidigt. Är det inte så det brukar låta bland dagens tonåringar? "Näääädå, ja ä' inte fwull. Ja' ha inte druckit..."
Jaaaaaa @Jannice Klaaart att Chinook ska komma med! (f.o. vid midnatt krattade jag gras. Nuuuu ska jag sova lol KRAM pa're o ha en fin dag )
Och så undrar folk varför jag går runt med älgstudsaren... Dessa f-bannade skräniga Skadefåglar... skräpar ju bara ner och förstör ens fina sommarfrukost. Nä, säger baraMen snälla @Barret dig glömmer man inte - dig förtränger man....
Egentligen är det nog mer "Men MAMMMAAA" Nu har hon åkt vidare efter att ha droppat en bunt kläder som hon har vuxit ur och fyllt vårat kylskåp som saker som har gått ut eller går ut de närmsta dagarna...@Snurrfian: Är det mer MAMMA om man stavar det MAMMMA?
För att inte tala om den där äckliga filmjölken som kommer och surar runt hörnet...@Snurrfian Meeen, fylla kylen med saker som går ut av sig själv är ju inte snällt , bättre med sådana saker som stannar på plats till man behöver dem
finns väl ingen som vill möta en kringvandrande ost eller gurka mitt i natten när man måste på toa.