Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och nu har jag min MAMMMA på besök... :crazy: :D Men så mycket skrivande blir det inte eftersom hon står och hänger för att kolla vad jag gör... *suck^*

Så vi ska låta bli drakporren då?
4282298+_5c826da46625ee926a7ac32c2a7060d8.jpg

Visst är galen förälskelse jobbigt?

[IMG]http://3.bp.blogspot.com/-huMm8qbpyO4/TVc0_xRAaVI/AAAAAAAAC2c/lQDQy6wS1rM/s400/arseniclove.gif[/IMG]

Förresten, för de som är intresserade... Måste ju skratta litegrann åt min chef. Idag kom han och bad om ursäkt och gav mig en kram... Han sa att han märkte att jag nog var lite arg på honom igår.:)

Ja det är väldigt påfrestande faktiskt, tror jag måste sluta vara så förälskad i @Mammas ... hur det nu ska gå till :confused:

(Heja dig som fick chefen att be om ursäkt! )

Ja det är väldigt påfrestande faktiskt, tror jag måste sluta vara så förälskad i @Mammas ... hur det nu ska gå till :confused:

(Heja dig som fick chefen att be om ursäkt! )
Man tackar :)
I överlag har jag en väldigt bra chef, han är bara inte alltid en bra CHEF. Relativt konflikträdd, gillar att sticka huvudet i sanden och lyssnar inte gärna på sådant han inte vill höra. Men till vardags är han super... för att inte tala om hur han skämmer bort oss anställda :)

@Scata Men du kom ju inte ihåg mig heller, så då kommer inte jag ihåg dig
smiley_face_tongue_out-1440x900.jpg

Jaaaaaa @Jannice Klaaart att Chinook ska komma med! (f.o. vid midnatt krattade jag gras. Nuuuu ska jag sova lol KRAM pa're o ha en fin dag :D )

Haha, vad skönt att det inte bara är jag som får för mig att göra saker mitt i natten :D Jag har rensat rabatter mitt i natten ett par gånger och har känt mig lite knäpp, då är vi iaf två :D

Kram tebax på're!

@Snurrfian: Är det mer MAMMA om man stavar det MAMMMA? ;) :rofl:
Egentligen är det nog mer "Men MAMMMAAA" ;) Nu har hon åkt vidare efter att ha droppat en bunt kläder som hon har vuxit ur och fyllt vårat kylskåp som saker som har gått ut eller går ut de närmsta dagarna... :banghead:
Men jag lyckades skicka med en matta som hon har lovat att tvätta (de har grovtvättmaskin och jag slipper gärna att tvätta sånt i min) och lite annat smått och gott... ;) Bland annat en bok som hon försökte dumpa på mig förra gången hon var här... ;)

Jag visade henne aldrig alla era fina bilder... :angel:

@Scata nu verkar Torkel har hittat hem igen! :up: Bra Jobbat!

@Jeps är ni på väg hemåt nu eller? Märks det att vi har saknat dig? :D

@Snurrfian Meeen, fylla kylen med saker som går ut av sig själv är ju inte snällt :cautious:, bättre med sådana saker som stannar på plats till man behöver dem:D

finns väl ingen som vill möta en kringvandrande ost eller gurka mitt i natten när man måste på toa.
För att inte tala om den där äckliga filmjölken som kommer och surar runt hörnet... :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
374
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
746
· Visningar
47 399
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 754
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 337
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar