Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sneaky där! Att inte tagga mig så att jag både blir snuvad på en notis och missar din kärleksförklaring. Jag såg den allt ändå. Men "platoniskt"? Måste vara någon ställning jag inte känner till? :confused: Jag provar gärna dock! Kan nog komma på något roligt användningsområde för lakritssnörena...

Måste inte den man binder ner vara rätt svag då, om man ska använda dem till det? Kanske funkar på @Bewildered dock! :idea: ;)

@Trani (jag forsoker o0 *ar forvirrad*)

Den slutar vara alldeles platonisk sa fort vi introducerar lite socker och lakritssnoren! Daaaaa... hittar man gaspedalen Hela vagen.

*garv* Mammas dara! ...Man kan gora helt andra saker an binda med dom dar lakritssnorena vettu... Lite kreativt sadar ;)

@Trani, OH rababerkram! ...kan vi blanda in lite jordgubbssylt ocksa? ..vet att det blir lite klibbigt, men...

@Mammas, jag vet inte om jag Vagar? :o kanske blir alldeles for grafiskt.. eller.. sa... Men det kittlar dodsskont.. eller... nat. ^^

..kan ju vanta Nagra dagar innan jag lyckas inforskaffa min forsta bukevarning? lol

@Bewildered om du ska ha jordgubbssylt med så vill jag ha havregrynsgröt! När vi ändå är igång kan vi väl köra en hel frukostbuffé? (Börjar bli lite frukostsugen här borta...)

@Mammas de finaste rabarberna man har lagger man pa Trani!

..och heheheeee... *stoppar in djavulshornen under lockarna igen, putsar upp fake-glorian och fladdrar lite med ogonfransarna*

...ska vi ha lite vaniljkram pa dom dar rabarberna?
@Trani, sa klart... ska det goras ska det goras ordentligt! Sa man aaaaaldrig glommer.

@Mammas de finaste rabarberna man har lagger man pa Trani!

..och heheheeee... *stoppar in djavulshornen under lockarna igen, putsar upp fake-glorian och fladdrar lite med ogonfransarna*

...ska vi ha lite vaniljkram pa dom dar rabarberna?
@Trani, sa klart... ska det goras ska det goras ordentligt! Sa man aaaaaldrig glommer.

"Vaniljkräm"? :D
Ni tänker en sån här snubbig "sushi serverad på en tjej" fast frukost? Tror inte att havregryndgröt gör sig lika bra som sushi, men det kan ju vara bara jag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
377
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
36 37 38
Svar
747
· Visningar
47 643
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 755
R
Kultur Förlåt om jag har startat för många trådar på för kort tid. 🙈 Jag är ny här och är orolig att bli "den nya tjejen med alldeles för många...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 338
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar