Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det är eldsprutandet som gör det... Drick en flaska Habanero Tabasco, rapa och tänd på så är det löst.Men alltså... Jag har ju en mimik till påven. Hur mimerar jag en drake?
Är det "väs"-grejen hon i bananätarfilmen gör i slutet?
Jag tror det är eldsprutandet som gör det... Drick en flaska Habanero Tabasco, rapa och tänd på så är det löst.
Ang.: Klädkoder... En vacker dag ska jag göra en riktigt snygg, formell inbjudan och skriva "klädkod: ingen" och se hur folk tolkar det. Bara för shits and giggles...
Självklart är du inbjuden. någon måste ju stå för underhållningen. Myggnät optionally compulsory...Oh, oh, blir jag inbjuden? Är det sommar kan det bli vad som helst speciellt med tanke på norrländska somrar
Jag har faktiskt väst "Höru vem som viskarej i örat?" på en lagkompis när jag skulle ta mig förbi henne en gång på en träning.
Funkade det?
Nej. Stoisk jävel.
Jag fick tacklas istället.
Två ord: Habanero. Tabasco.Nej. Stoisk jävel.
Jag fick tacklas istället.
Överlevde hon?!
Jag är ingen sportmänniska men var väl tvungen att delta i lite innebandy på lantbruksskolan. En brud tacklade mig något så jävulskt rakt på tuttarna Det fick mig att inse att det där med lag- och bollsport inte är något för mig. Det gjorde ju ont för sjutton!