Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt, jag har också ont i halsen. Vi hör verkligen ihop du och jagKände mig hyfsat ok, har legat ensam hemma tyst på soffan hela dagen. Nu kom de andra hem och efter att ha pratat lite: MIN HALS JAG DÖÖÖÖR!
Mvh ja ä int bitter
For evah!@niphredil Tvillingsjälar!
Knappast!!@niphredil Skyll inte på mig, jag tror det var du som smittade mig!
Knappast!!
Alltså FYI sådär bara, fan vad tråkiga disneyfilmer är. Är inne på min tredje idag och FY FAN VAD JAG ÄR UTTRÅKAD.
Svar nej! Jag blir galen! Allt detta sjungande och skuttande och aaaaaaaaaaaaaaaaahSvär inte i kyrkan, Disneyfilmer är ju aproliga! Speciellt tre dagar på raken!
Svar nej! Jag blir galen! Allt detta sjungande och skuttande och aaaaaaaaaaaaaaaaah
Ja men jag måste ööööööööva på det här nedrans språket och då är disneyfilmer så braaaaaa för sånt.Varför sluuuuutaaaaar du inte titta på Disneyfilmerna? Blinka 3 gånger om du är kidnappad och utsätts för Disneyfilmer som tortyr!
Ja men jag måste ööööööööva på det här nedrans språket och då är disneyfilmer så braaaaaa för sånt.
Ska dock sluta nu, står_inte_ut med Pocahontas något mer. URK.
Nä fy fan!Aaaaahaaaa, då hänger jag med
Jag skulle inte stå ut med en dag med Pökahontas innan jag skulle bli galen!
Nä fy fan!
Har tittat på Lejonkungen, Alladin och nu så Pocahontas. Pocahontas är lätt, LÄTT, sämst hittills.
Knappast!!
Alltså FYI sådär bara, fan vad tråkiga disneyfilmer är. Är inne på min tredje idag och FY FAN VAD JAG ÄR UTTRÅKAD.