Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså i den här tråden får jag reklam om en banan! Måste vara för att den handlar om enhörningar.
Va???Handlar den har traden om enhorningar?? Jag trodde att den handlade om matbanan...och linbanan....och travbanan....Maste ju vara darfor du far bananreklam :D

Jaha, @Mammas lever inte som hon lär. Vad var det nu du sa om att pausa tråden? Här smiter jag iväg för att spela lite Farm Heroes och ni galopperar iväg tre sidor?
Det ar ju the galloping abs som spokar saklart!:)

Vi måste ju tagga @Nacheta, kom jag på!
@Barret, jag alskar dig, jag gor verkligen det! Vill du gifta dig med mig? Pliiiiiiiz :love::love:

Vem är det? Är hen rolig? Har hen brandmän till övers?
Dig alskar jag inte riktigt lika mycket. Jag ar inte rolig. Jag ar O-rolig, och det ar mycket battre. Det smartar mig djupt att du inte vet vem jag ar. Jag ar den som bara sitter pa Buke pa jobbet, ett trakigt industrijobb som SUGER, darfor svarar jag konstant i denna fantastiskt O-troliga trad i nagra sidor for att sedan ga hem for en LANGHELG och missa 40 SIDOR dar helt nya personer hittat hit (vilket ar valdigt trevligt, for Bukemaffian ar sa maffiga att de blir tunga). Jag var tvungen att trostvirka ett litet gront monster med personlighet innan jag vagade mig hit igen. Inte ens en enhorningsmossa blev det, fast det egentligen var det jag ville virka forst... Sen kommer @Barret och forgyller hela min dag. KARRRRRRlek till dig!
(nej, jag har ingen brandman. O_oDet FINNS inga brandman har, de ar ett utdott slakte som bara svarar i snusklinjen pa jobbet. Duhhh)

På andra sidan häcken älskar jag. Speciellt efter en grogg eller två... :D
För att göra ett lite snabbt avsteg från just tecknat... Har du testat att kolla Rocky Horror Picture Show kl 4 på morgonen efter att du varit uppe och tömt Systembolaget sedan tidig kväll dagen innan? Det är en väldigt spännande upplevelse. Brorsan sa dock att det blir ännu mer spännande om man råkat tugga i sig några såna där Kul-Kantareller... Men eftersom jag är en duktig och ordentlig flicka så undviker jag svamp i allmänhet (såvida den inte är marinerad och sedan grillad på kolgrill...)

Förresten så hittade jag en enhörning i veckan. Alla, säg hej till Leif
UNICORN-MAN-I-LOVE-YUO.jpg

@Nacheta Det är du och jag, min lilla Nacho... Och salsa, extra hot

Senast ändrad:
Dig alskar jag inte riktigt lika mycket. Jag ar inte rolig. Jag ar O-rolig, och det ar mycket battre. Det smartar mig djupt att du inte vet vem jag ar. Jag ar den som bara sitter pa Buke pa jobbet, ett trakigt industrijobb som SUGER, darfor svarar jag konstant i denna fantastiskt O-troliga trad i nagra sidor for att sedan ga hem for en LANGHELG och missa 40 SIDOR dar helt nya personer hittat hit (vilket ar valdigt trevligt, for Bukemaffian ar sa maffiga att de blir tunga). Jag var tvungen att trostvirka ett litet gront monster med personlighet innan jag vagade mig hit igen. Inte ens en enhorningsmossa blev det, fast det egentligen var det jag ville virka forst... Sen kommer @Barret och forgyller hela min dag. KARRRRRRlek till dig!
(nej, jag har ingen brandman. O_oDet FINNS inga brandman har, de ar ett utdott slakte som bara svarar i snusklinjen pa jobbet. Duhhh)

Va? Någon som INTE vill gifta sig med mig vid första kontakten? O_o Har aldrig hänt förr! :eek: :eek:

Välkommen tillbaka! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
666
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
383
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
808
· Visningar
51 884
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 790
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar