Va???Handlar den har traden om enhorningar?? Jag trodde att den handlade om matbanan...och linbanan....och travbanan....Maste ju vara darfor du far bananreklamAlltså i den här tråden får jag reklam om en banan! Måste vara för att den handlar om enhörningar.
Det ar ju the galloping abs som spokar saklart!Jaha, @Mammas lever inte som hon lär. Vad var det nu du sa om att pausa tråden? Här smiter jag iväg för att spela lite Farm Heroes och ni galopperar iväg tre sidor?
@Barret, jag alskar dig, jag gor verkligen det! Vill du gifta dig med mig? PliiiiiiizVi måste ju tagga @Nacheta, kom jag på!
Dig alskar jag inte riktigt lika mycket. Jag ar inte rolig. Jag ar O-rolig, och det ar mycket battre. Det smartar mig djupt att du inte vet vem jag ar. Jag ar den som bara sitter pa Buke pa jobbet, ett trakigt industrijobb som SUGER, darfor svarar jag konstant i denna fantastiskt O-troliga trad i nagra sidor for att sedan ga hem for en LANGHELG och missa 40 SIDOR dar helt nya personer hittat hit (vilket ar valdigt trevligt, for Bukemaffian ar sa maffiga att de blir tunga). Jag var tvungen att trostvirka ett litet gront monster med personlighet innan jag vagade mig hit igen. Inte ens en enhorningsmossa blev det, fast det egentligen var det jag ville virka forst... Sen kommer @Barret och forgyller hela min dag. KARRRRRRlek till dig!Vem är det? Är hen rolig? Har hen brandmän till övers?
(nej, jag har ingen brandman. Det FINNS inga brandman har, de ar ett utdott slakte som bara svarar i snusklinjen pa jobbet. Duhhh)