Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kallar du pricken för Skurk?! Här kanske det hörs "kattjävel" ibland :o :angel: eller "marodör".
Skurk är deras efternamn, stora heter Kali Skurk och lilla Eira Skurk. Samlingnamnet är dock Huliganerna eller Prickikorvarna, i extrema fall Monstren. Ibland smyger väl något Hundfan och Skithund in också. Min förra hund, däremot... Mamma döpte honom till Skrik o Panik, jag kallade honom Demolition Dog... Och få kallade honom vid hans riktiga namn

@Barret: "Skrik och Panik" låter lämpligt med tanke på de prickikorvar jag träffat...
Fast han var inte en prickikorv. Han var schäferblandis. Mina prickikorvar är tio ggr lugnare och mer vettiga än han var... Fick ta bort han strax innan han fyllde två för att han var helt galen (på riktigt, nerverna var så svaga och psyket så stressat, trots hundkurser och träning m.m, så jag fick två alternativ av veterinären: Ta bort eller Sätta honom på lugnande för resten av livet...)

Jag menar gossjuk, inte kåt :p bara rulla in mig i hans famn och känna hans andedräkt mot min hals :love:
Jag ar med pa vad du menar :idea: Men du maste forsta mig - jag ar miljoskadad! Min storasyster tyckte det lat saaaaa vulgart om nagon sa att de hade grovhanglat, hon tyckte att man kunde val saga att man hade "gosat lite bara". Hon hade aldrig vagat lasa den har traden :D

@niphredil Ni har ju missat bästa Disneyfilmen ever, Modig! Eller Brave om man nu vill ha det på originalspråk!

Sen skulle jag även slå ett slag för Lego, the Movie. Fast det kanske kräver att man gillar lego, jag älskar lego, nästan mer än BARNEN så jag njöt mig igenom filmen! ;)

Skurk är deras efternamn, stora heter Kali Skurk och lilla Eira Skurk. Samlingnamnet är dock Huliganerna eller Prickikorvarna, i extrema fall Monstren. Ibland smyger väl något Hundfan och Skithund in också. Min förra hund, däremot... Mamma döpte honom till Skrik o Panik, jag kallade honom Demolition Dog... Och få kallade honom vid hans riktiga namn
Kärt barn har många namn men jag skäms lite när sötnosen svarar bättre på inkallningen "Pucko" än på sitt riktiga namn...

Men det var då ändå in i stjärten vad ni skriver mycket när jag är ute och hästar mig!

@Nacheta I like you! Lite för att jag är hungrig på tacos och ännu mer för att du uppenbarligen har samma sorts jobb som jag! Industrijobb är det bästa om man vill
hinna Buka sig samtidigt :angel:

Men det var då ändå in i stjärten vad ni skriver mycket när jag är ute och hästar mig!

@Nacheta I like you! Lite för att jag är hungrig på tacos och ännu mer för att du uppenbarligen har samma sorts jobb som jag! Industrijobb är det bästa om man vill
hinna Buka sig samtidigt :angel:
Men, det ar ju for att vi GILLAR stjartar!Vad vore livet utan en stjart? NADA! Om vi inte hade haft stjartar sa hade vi aldrig fatt nagon fartwind from God och arligt, hur hade det sett ut?:mad:O_o :laugh:
Och @Jannice du borde skammas for att du overger den har traden for att hästa dig...josses....vilka konstiga prioriteringar du har :crazy:

@niphredil Ni har ju missat bästa Disneyfilmen ever, Modig! Eller Brave om man nu vill ha det på originalspråk!

Sen skulle jag även slå ett slag för Lego, the Movie. Fast det kanske kräver att man gillar lego, jag älskar lego, nästan mer än BARNEN så jag njöt mig igenom filmen! ;)
Åh, den vill jag faktiskt se :). Men på originalspråk då, inte hemsk dubbad version. Tack för tipset! :)

Men, det ar ju for att vi GILLAR stjartar!Vad vore livet utan en stjart? NADA! Om vi inte hade haft stjartar sa hade vi aldrig fatt nagon fartwind from God och arligt, hur hade det sett ut?:mad:O_o :laugh:
Och @Jannice du borde skammas for att du overger den har traden for att hästa dig...josses....vilka konstiga prioriteringar du har :crazy:

Jag tycker det generellt är för lite stjärtar i den här tråden!

http://www.google.se/imgres?imgurl=...QMygDMAM&iact=rc&uact=3&page=1&start=0&ndsp=8

Det gick ju'nte att lägga in den så det är bäst för den att länken funkar :rage:

Jag skäms :o

Apropa Disney-filmer. Har ni tankt pa att det nu for tiden alltid ar ett djur som ska likna ett annat djur i sattet? I Modig var det hasten - som var som en hund. I Frost ar det renen - som var som en hund. I Trassel var det geckon - fast den var i och for sig mer som ett barn. Hmm..Maste nog fundera pa min teori lite...just det! I Trassel var hasten Maximus - som en hund???!!! Varfor vill Disneytecknarna ha hastar som hundar? Jag forstar inte? Upplys mig, kara vanner!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
668
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
388
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
816
· Visningar
52 547
Senast: Mia_R
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 799
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar