Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, alltsa, sluta vara sa SMART. Jag far ju komplex ju...Jag tror att det är att det är lättast att gestalta, både för att det är såpass enkelt att efterapa, det är liksom en känd "mall" de efterliknar. "Alla" vet hur en hund beter sig, medan de skulle ha svårare att knyta an till ett djur som beter sig som en häst. Och sedan igenkänningsfaktorn, hund är ett hyfsat vanligt husdjur och jag tror att det är lättare att få barn att känna igen sig i det än något annat djur, se sig själva i situationen liksom.
Den ar homosexuell och vill fa nagot?Kan någon förklara för mig varför min telefon vill skriva bögig varje gång jag ska skriva något?
Jag ar med pa vad du menar Men du maste forsta mig - jag ar miljoskadad! Min storasyster tyckte det lat saaaaa vulgart om nagon sa att de hade grovhanglat, hon tyckte att man kunde val saga att man hade "gosat lite bara". Hon hade aldrig vagat lasa den har traden
Men, alltsa, sluta vara sa SMART. Jag far ju komplex ju...
Asch, sa lange ni har BARNperspektiv sa gor det inget!Hoppas nu inte tråden börjar bli väl mobbande för oss som inte kan/vill ha BARN!
Den ar homosexuell och vill fa nagot?
@Mammas
@athena_arabians jag haller med, det brukar vara enklare att uttrycka sig rakt pa sak an med omskrivningar...fast omskrivningar kan bli nog sa bra. Jag menar, inkilad
O noes! Vi har blivit lurade!
Finns det inga bra disneyfilmer då? Jag ska nog kolla på Frozen imorgon tror jag. Och den med Jack Frost gillar jag. och Madagaskar. Shrek?
Kommer inte att kunna jobba imorgon natt heller. Mådde helt ok hela dagen, så fort de andra kom hem och jag var tvungen att uträtta den otroligt ansträngande sysslan: Prata lite med dem, var jag ett vrak efter tio minuter. Chansar inte på att jag kan jobba imorgon!
Eh, märks det att jag har en hög ungar?
*Tur man har några att skylla på*
@Blacksmithfarm Va gööööru?
Kan någon förklara för mig varför min telefon vill skriva bögig varje gång jag ska skriva något?
Fast bögig anses ju genetellt sett som något negativt i dagens språk. Så teleFÅNEN kanske egentligen ärcen homoseuell som inte vågar komma ut ur garderoben så därför tar ut sin frustration/skam/oro för hur samhället ser den genom att yttra nedsättande saker om, egentligen, sin egen natur. Allt för att framstå som macho och hetero... Bara En del av Barrets patenterade amatörpsykologi, med diplom från Institutet för Kopiösa mängder homoerotisk litteratur i Säffle (läs:Gällivare)Den ar homosexuell och vill fa nagot?
Fast bögig anses ju genetellt sett som något negativt i dagens språk. Så teleFÅNEN kanske egentligen ärcen homoseuell som inte vågar komma ut ur garderoben så därför tar ut sin frustration/skam/oro för hur samhället ser den genom att yttra nedsättande saker om, egentligen, sin egen natur. Allt för att framstå som macho och hetero... Bara En del av Barrets patenterade amatörpsykologi, med diplom från Institutet för Kopiösa mängder homoerptisk litteratur i Säffle.
Min telefon skriver aldrig bögig... Den har däremot grav dyslexi.Ok, så du har en telefon som är smygbög och @Killaloe en som har en sjuklig fixering vid fåglar (fiskgjuse)?!
EDIT: För övrigt kommer jag få en toppennatt. Systrarna Skurk lyckades få upp min Pringlesburk och hade oplanerat party...
Jag trodde det var en fisk..?@Killaloe[/USER] en som har en sjuklig fixering vid fåglar (fiskgjuse)?!
Jag blir bara mer och mer glad for at jag inte hanger dar. Tank att inte fa uttrycka sig fritt vilken fasa!Fast den är ju lite rolig (för att vi alla har ett sinne som är lite lätt i rännstenen). Familjeliv är ju bara sunkigt, de försöker låtsas vara så fina i kanten.
Jag trodde det var en fisk..?