Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tror att det är att det är lättast att gestalta, både för att det är såpass enkelt att efterapa, det är liksom en känd "mall" de efterliknar. "Alla" vet hur en hund beter sig, medan de skulle ha svårare att knyta an till ett djur som beter sig som en häst. Och sedan igenkänningsfaktorn, hund är ett hyfsat vanligt husdjur och jag tror att det är lättare att få barn att känna igen sig i det än något annat djur, se sig själva i situationen liksom. :)
Men, alltsa, sluta vara sa SMART. Jag far ju komplex ju...

:bow::bow::bow:

Jag ar med pa vad du menar :idea: Men du maste forsta mig - jag ar miljoskadad! Min storasyster tyckte det lat saaaaa vulgart om nagon sa att de hade grovhanglat, hon tyckte att man kunde val saga att man hade "gosat lite bara". Hon hade aldrig vagat lasa den har traden :D

Oj O_o gosa är väldigt icke-sexuellt, det är bara mysigt (diamantborraren tycker gos är trevligt också :love:). Kåt är det givetvis inget fel med men att som Familjeliv :yuck: kalla sex för mysa är bara sjukt (och alla andra idiotiska omskrivningar de har).

O noes! Vi har blivit lurade!
rhinocerous.gif

Nnaaawww! :love:

Finns det inga bra disneyfilmer då? Jag ska nog kolla på Frozen imorgon tror jag. Och den med Jack Frost gillar jag. och Madagaskar. Shrek?

Kommer inte att kunna jobba imorgon natt heller. Mådde helt ok hela dagen, så fort de andra kom hem och jag var tvungen att uträtta den otroligt ansträngande sysslan: Prata lite med dem, var jag ett vrak efter tio minuter. Chansar inte på att jag kan jobba imorgon! :(

Frozen såg jag för några dagar sedan - tyckte den var super!

Eh, märks det att jag har en hög ungar?

*Tur man har några att skylla på*

*host* Jag har inga barn, så jag drar med mig mamma istället... Då är det ju jag som är barn :D

Far runt som en skållad sork, typ...
Har fått nycklarna till min första lägenhet idag. :banana:
Första lasset flyttlådor uppkörda (mini-hiss) till 5,5:e våningen. Soffa packad i kärra får bärhjälp imorgon då den inte får plats i hissen...

Jag försökte faktiskt läsa ikapp under dagen, men gav upp ganska omgående faktiskt...

@niphredil Svärdet i stenen, Det magiska svärdet, Törnrosa, Micke och Molle, Super-Zebran, Babe - en gris' äventyr, Skönheten och Odjuret, Ringaren i Notre Dame, Khumba(Kumba?), Ice Age?
Modig

Barnfilms-missbrukare? Jag?:eek: Nejdå, inte alls...:meh:

Kan någon förklara för mig varför min telefon vill skriva bögig varje gång jag ska skriva något? O_o

Den ar homosexuell och vill fa nagot? :angel:
Fast bögig anses ju genetellt sett som något negativt i dagens språk. Så teleFÅNEN kanske egentligen ärcen homoseuell som inte vågar komma ut ur garderoben så därför tar ut sin frustration/skam/oro för hur samhället ser den genom att yttra nedsättande saker om, egentligen, sin egen natur. Allt för att framstå som macho och hetero... Bara En del av Barrets patenterade amatörpsykologi, med diplom från Institutet för Kopiösa mängder homoerotisk litteratur i Säffle (läs:Gällivare)

EDIT: För övrigt kommer jag få en toppennatt. Systrarna Skurk lyckades få upp min Pringlesburk och hade oplanerat party...

Fast bögig anses ju genetellt sett som något negativt i dagens språk. Så teleFÅNEN kanske egentligen ärcen homoseuell som inte vågar komma ut ur garderoben så därför tar ut sin frustration/skam/oro för hur samhället ser den genom att yttra nedsättande saker om, egentligen, sin egen natur. Allt för att framstå som macho och hetero... Bara En del av Barrets patenterade amatörpsykologi, med diplom från Institutet för Kopiösa mängder homoerptisk litteratur i Säffle.

Ok, så du har en telefon som är smygbög och @Killaloe en som har en sjuklig fixering vid fåglar (fiskgjuse)?! O_o

Fast den är ju lite rolig (för att vi alla har ett sinne som är lite lätt i rännstenen). Familjeliv är ju bara sunkigt, de försöker låtsas vara så fina i kanten.
Jag blir bara mer och mer glad for at jag inte hanger dar. Tank att inte fa uttrycka sig fritt :eek: vilken fasa!

...fast a andra sidan kanske man hade gjort succe som avskrackande exempel . "Vad gor man nar det ar tre veckor kvar till lon, pengarna ar slut och dildon ar blanksliten?" liksom. Jag tror jag ska borja hanga pa familjeliv!! :idea::devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
818
· Visningar
52 886
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar