Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir bara mer och mer glad for at jag inte hanger dar. Tank att inte fa uttrycka sig fritt :eek: vilken fasa!

...fast a andra sidan kanske man hade gjort succe som avskrackande exempel . "Vad gor man nar det ar tre veckor kvar till lon, pengarna ar slut och dildon ar blanksliten?" liksom. Jag tror jag ska borja hanga pa familjeliv!! :idea::devil:

Fast... "vitkiss"?! :yuck: :wtf: :yuck: *vill ha en äkta spysmiley*

Jag blir bara mer och mer glad for at jag inte hanger dar. Tank att inte fa uttrycka sig fritt :eek: vilken fasa!

...fast a andra sidan kanske man hade gjort succe som avskrackande exempel . "Vad gor man nar det ar tre veckor kvar till lon, pengarna ar slut och dildon ar blanksliten?" liksom. Jag tror jag ska borja hanga pa familjeliv!! :idea::devil:

Letar kottar i skogen? Gratis och så är ju ribbningen där naturligt :up:

Tackar :D Jodå, men den ser mindre ut tom än när jag var och tittadeO_o En etta med stort kök:love:
Den är alldeles, alldeles... vit - men jag ska få välja tapeter i höst:bump:

Gud så roligt! :D

Alltså i min första lägga var jag HELT säker på att jag sett små små fönster högst upp i det snedställda taket. Helt hundra! ....Det fanns inga. Eftersom jag inte tror att de fanns och sedan togs bort innan vi flyttade in så tror jag att det är svårt att minnas allt, det är så mycket man kollar på visningen, och sedan tänker man på den så mycket innan inflytt att man hinner göra om liksom.

Gud så roligt! :D

Alltså i min första lägga var jag HELT säker på att jag sett små små fönster högst upp i det snedställda taket. Helt hundra! ....Det fanns inga. Eftersom jag inte tror att de fanns och sedan togs bort innan vi flyttade in så tror jag att det är svårt att minnas allt, det är så mycket man kollar på visningen, och sedan tänker man på den så mycket innan inflytt att man hinner göra om liksom.

Jag tror de tog bort fönstren, de var säkert flyttbara! Som i Roger Rabbit!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
818
· Visningar
52 889
Senast: Nikan
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30