Tänk Auschwitz kombinerat med en gödselstack...Kommer de att fisa?! Eller värre?
Är inte det när man går igång på att titta på människor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk Auschwitz kombinerat med en gödselstack...Kommer de att fisa?! Eller värre?
Jag tror de tog bort fönstren, de var säkert flyttbara! Som i Roger Rabbit!
Hon ligger nog säkert hemma och gottar sig att hon fick sista ordet (genom fusk kan tilläggas) i förra husdjurstrådenHar @ullo dukat under av förkylningen tro?
Tänk Auschwitz kombinerat med en gödselstack...
Gud så roligt!
Alltså i min första lägga var jag HELT säker på att jag sett små små fönster högst upp i det snedställda taket. Helt hundra! ....Det fanns inga. Eftersom jag inte tror att de fanns och sedan togs bort innan vi flyttade in så tror jag att det är svårt att minnas allt, det är så mycket man kollar på visningen, och sedan tänker man på den så mycket innan inflytt att man hinner göra om liksom.
Den enda logiska förklaringen! Tack för att du tror på mig!
Har @ullo dukat under av förkylningen tro?
Faktiskt inte, var med "öka takten" som fick mig att tänka på "Öka farten, sista kvarten"
Självklart
Vaddå vänta 12 sekunder?! Hur vågar Buke
Hon ligger nog säkert hemma och gottar sig att hon fick sista ordet (genom fusk kan tilläggas) i förra husdjurstråden
12?! Jag fick minsann vänta hela 14 sekunder!!
Japp, spännande värre detta
Men så måste jag prata med hyresvärden om en del grejjer imorgon, läcker lite i en kran, handtag som är löst på ett skåp och sånt dära... - men det ordnar sig med det.
Hade dessutom helt förträngt "fondtapeten" (inte hela väggen utan 2-3 våder) i köket, mindes dock den i hallen, spännande mönster var det...
Det är ju värre än spöstraff!
Åh, min nuvarande lägenhet var KATASTROF när vi flyttade in. Katterna hade klöst på tapeten som fan, de hade tagit med sig hela lampfästena så bara trådar hängde ner ur hålet i taken, dunkat ett huvud i väggen så en garderbosdörr var spräckt, två köksluckor helt vattenskadade. HVs kommentar till allt utom lampfästerna? "Det sitter på ytan, det gör vi inget åt"
BILD på tapeterna!
Men vad hör jag? Lite kvalificerat r*vslickeri så här på kvällskvisten? Hade hon inte fuskat hade hag fått ett -ligt bra sista ord. Det adlade om perverterade enhörningar bland annatFusk eller inte - alla minns en vinnare!
Men vad hör jag? Lite kvalificerat r*vslickeri så här på kvällskvisten? Hade hon inte fuskat hade hag fått ett -ligt bra sista ord. Det adlade om perverterade enhörningar bland annat
Wow, Auschwitz-skämt? Känns som tråden behöver återgå till att diskutera enhörningar el dyl igen.Tänk Auschwitz kombinerat med en gödselstack...
Åh, min nuvarande lägenhet var KATASTROF när vi flyttade in. Katterna hade klöst på tapeten som fan, de hade tagit med sig hela lampfästena så bara trådar hängde ner ur hålet i taken, dunkat ett huvud i väggen så en garderbosdörr var spräckt, två köksluckor helt vattenskadade. HVs kommentar till allt utom lampfästerna? "Det sitter på ytan, det gör vi inget åt"
Ja, precis - borde förbjudas
Efter trettielva försök (J*!"a FB till att gömma de rätta bild-länkarna...), Köket:
Hallen missade jag att fota, så det får bli imorgon, den (hallfondtapeten) är i mina ögon värre... Men den kommer att hamna bakom alla jackor under hatthyllan som ska tillbaka till sin plats.
Det är synd att inte Lisa Simpson är en riktig människa. Hon hade kunnat vara min bästa vän.