Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Jannice Jag tyckte precis att du skrev att du hade en massa BARN? Ta hand om dem istället för att bildgoogla oss andra! Jag har minsann som en GOD MODER gett mina BARN frukost, den ena äter färsk potatis och fiskpinnar och den andra risifrutti, snacka om GOD MOR!
@athena_arabians Det skulle aldrig falla mig in att mobba någon utan BARN, de är väl behövliga som man kan fly till när BARNEN blir lite väl mycket...

Tsssss, jag är ju på jobbet sedan fleeeeeera timmar! Skulle aldrig falla mig in att bildgoogla om BARNEN är hungriga! @Mammas har dessutom lärt mig hur man gör för att vara en GOD MODER om BARNEN är hungriga en söndagsmorgon, så det så!

5hEJ4OdCs0iodu1wlOJMZA2.gif

What??? Kan en enhörning bli adlad? Det var värst. Det står inte i min bok. Hur är det med drakar? Kan de bli adlade? Någon som vet?
Tror nog båda är essensen av adel, båda förekommer ju i adelsvapen... Min iPad anser i vilket fall att de kan bli det, uppenbarligen...

Internet är en dåligt utforskad guldgruva för de mest sjuka saker... Ibland brukar jag, bara för skojs skull, sätta mig och googla random ord. det man hittar... Voj, voj...

Nästan allt man googlar blir bättre om man skriver "hot" innan. Enda undantaget är barn och RealDolls!

Mvh TipsFrånCoachen

Alltså, jag blev så himla ledsen när jag såg denna:

images

Jag önskar ju att jag hade kommit på den först, jag har alltid drömt om en DICK BUTT tatuering :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
826
· Visningar
53 450
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar