Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde inte du ha förutsett det redan igår och lämnat dörren öppen? Nu blir jag besviken på dig!
MEN! Det är ju Leif!
Gör Bläckfiskringar av den. Massa armar men ids inte öppna en dörr åt ett stackars vilset BARN... Eller, vänta... var det du som hade famnen full med gosedjur? Tro fasen BARNET börjar skrika om @Mammas kommer traskande med en massa gosedjur i ottan.
Jag är faktiskt helt övertygad om att BARNET först gick och stängde dörren för att sedan kunna skrika, de där BARNEN är kända för att de brukar vilja ta över ledarskapet i familjen. Det gäller bara att du står fast vid den du är och inte viker ner dig!Eh, lyssna på Snurran, hon har förstått det där med om jag gör rätt eller inte. Gäller givetvis jämt. Jag KAN inte göra fel.
Jag är faktiskt helt övertygad om att BARNET först gick och stängde dörren för att sedan kunna skrika, de där BARNEN är kända för att de brukar vilja ta över ledarskapet i familjen. Det gäller bara att du står fast vid den du är och inte viker ner dig!
Det var ju DU som ville ha en dickbutt-tatuering!!
Har ni sett att Hells Angels bytt motorcyklar:
Eller vänta, jag kanske behöver låna dem själv Måste undersökas noggrannare!
Fast Elvis brukade väl inte ha keps?Och tydligen bytt västen mot någon weird Elvis-kostym
Ja men det där är ju ingen dickbutt-tatuering! Det är ju ingen röv med, jag vill väl inte ha en halv tatuering heller!
Vad sticker ut under texten om inte en röv? Eller tror du det är en pung?
Det är klart att det är en pung! Du kan få låna glasögonen av @athena_arabians när hon är färdig med dem
Jag HAR redan glasögon.
Äh, då är de för svaga! För det där är en PUNG!
Notera att jag inte tar någons sida i denna diskussion, nuförtiden vete fasen om jag skulle se skillnad. det är ju så länge sedan jag sist såg något av dem... Men måste ju ändå kommentera... Du låter väldigt säker på din sak. Är det månne frökens hobby att studera den nedre anatomin på de manliga exemplaren av vår art?Äh, då är de för svaga! För det där är en PUNG!