Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
HAhhahahahhahahha, jag har hittat @Mammas tatuering!!!!!

Tattoos-Unicorn-_zps4a5353e6.jpg

MEN! Det är ju Leif!

Gör Bläckfiskringar av den. Massa armar men ids inte öppna en dörr åt ett stackars vilset BARN... Eller, vänta... var det du som hade famnen full med gosedjur? Tro fasen BARNET börjar skrika om @Mammas kommer traskande med en massa gosedjur i ottan.

Tro fasen att BARNET börjar skrika om han ser mig i ottan oavsett. :devil:

Igår insåg jag att många hemlösa jag sett har mycket snyggare hår än mig för tillfället. En inte helt angenäm upptäckt.

Eh, lyssna på Snurran, hon har förstått det där med om jag gör rätt eller inte. Gäller givetvis jämt. Jag KAN inte göra fel.
Jag är faktiskt helt övertygad om att BARNET först gick och stängde dörren för att sedan kunna skrika, de där BARNEN är kända för att de brukar vilja ta över ledarskapet i familjen. Det gäller bara att du står fast vid den du är och inte viker ner dig! :love:

Eller vänta, jag kanske behöver låna dem själv :o Måste undersökas noggrannare!

Nääähäääädåååå, det behöver jag inte!

Är ju ingen här så jag får väl skriva med mig själv. Eller bildgoogla igen, men jag börjar få konstiga blickar av folk på jobbet när jag sitter och kollar på skumma bilder av enhörningar och penistatueringar :cautious:

Äh, då är de för svaga! För det där är en PUNG!
Notera att jag inte tar någons sida i denna diskussion, nuförtiden vete fasen om jag skulle se skillnad. det är ju så länge sedan jag sist såg något av dem... Men måste ju ändå kommentera... Du låter väldigt säker på din sak. Är det månne frökens hobby att studera den nedre anatomin på de manliga exemplaren av vår art?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
826
· Visningar
53 440
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar