Har aldrig sett en PUNG.
Mvh oskyldig.
Det är ju bara för att du blir så till dig av snoppen (snoppisnoppsnopp, det är ett så sött namn på den att det inte går att låta bli att använda!) att du aldrig hinner dit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har aldrig sett en PUNG.
Mvh oskyldig.
Notera att jag inte tar någons sida i denna diskussion, nuförtiden vete fasen om jag skulle se skillnad. det är ju så länge sedan jag sist såg något av dem... Men måste ju ändå kommentera... Du låter väldigt säker på din sak. Är det månne frökens hobby att studera den nedre anatomin på de manliga exemplaren av vår art?
Jag höjer på hatten för detta och det är min högsta förhoppning att fröken en vacker dag kan publicera sina samlade reflektioner över pungar och rumpors särarter.Hobby? Det är min huvudsakliga uppgift här i livet! Jag bara låtsas som att jag jobbar på en industri, egentligen kollar jag på pungar hela dagarna!
Notera att jag inte tar någons sida i denna diskussion, nuförtiden vete fasen om jag skulle se skillnad. det är ju så länge sedan jag sist såg något av dem... Men måste ju ändå kommentera... Du låter väldigt säker på din sak. Är det månne frökens hobby att studera den nedre anatomin på de manliga exemplaren av vår art?
Har aldrig sett en KUK heller....
Blundar och tänker på fosterlandet!
Jag höjer på hatten för detta och det är min högsta förhoppning att fröken en vacker dag kan publicera sina samlade reflektioner över pungar och rumpors särarter.
Hmm, ett grundtips för att se skillnad: Pungen hänger i regel under snoppen, röven sitter baktill, precis under ryggen och är generellt sett mycket större än en pung.
.....Ska jag illustrera med bilder?
Haha, jag gillar att du skrev "i regel"
"Jaaaa, oftast sitter pungen under snoppen men ibland blir det lite tokigt och då kan man få leta efter den i naveln eller i mustaschen"
Du vet aldrig vart du kommer att hitta den!
Nu känner jag mig mobbad...
Det värsta är ju helt klart de beryktade Vandrande Pungarna! De får man ju leta efter varenda gång man ska använda dem
Bra nära. Feberfri, men bihåletjock. Hate this.Har @ullo dukat under av förkylningen tro?
Vi har inte många förmåner som mobberatorer, men det där är en av dem!Hon ligger nog säkert hemma och gottar sig att hon fick sista ordet (genom fusk kan tilläggas) i förra husdjurstråden
Fusk eller inte - alla minns en vinnare!
Varför fick jag en vitkissande enhörning?
Men nu tror jag väl att din telefon fick spunk. Heter det inte "KUL"? Vad är KUK liksom? Låter ju inte ens som ett ord...Har aldrig sett en KUK heller....
Blundar och tänker på fosterlandet!
Jaså, så det är så? Jag trodde att rövar generellt sett var en entitet i sig själv. Deras naturlig habitat, som jag förstod det, var en krog på fredag kväll... Men då har jag fel alltså? Tack, min vise Guru . Din visdom äro oändlig.Hmm, ett grundtips för att se skillnad: Pungen hänger i regel under snoppen, röven sitter baktill, precis under ryggen och är generellt sett mycket större än en pung.
Nej nej, det där är inte vitkiss, det där är vanligt kiss! Vill du googla börja med "golden showers"
Men nu tror jag väl att din telefon fick spunk. Heter det inte "KUL"?
Jaså, så det är så? Jag trodde att rövar generellt sett var en entitet i sig själv. Deras naturlig habitat, som jag förstod det, var en krog på fredag kväll... Men då har jag fel alltså? Tack, min vise Guru . Din visdom äro oändlig.