Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du borde flytta till Tjörn, där nöjer de sig helt enkelt med att döpa ställen till Kuballe och det är ju inte så BDSM. Däremot väldigt märkligt med en kossa med balle?!? :eek: Måste vara något dialektalt (precis som ku), kanske är ku en tvåkönad ko?!? :idea:

Var tvungen att googla etymologin bakom Kuballe och jädrar vad jag hittade roliga namn: Klittberget, Kuballe, Röva, Snålkuk, Kräkångersnoret (som bytte namn till Lövsele), Runkatjåkkå, Rövskårhammaren och Kåtaholmen för att nämna några.

I USA finns det tydligen två orter som heter Intercourse O_o

@stjarnhimmel

celebrity-pictures-wiggum-unicorn.jpg

Åh jag älskar den!

Ok, så hittills har vi en sjusovande ornitolog som spelar på hästar :confused:
Snart visar det väl sig att det är homosexuell men stadigt fast i garderoben också så den förolämpar allt annat genom att skriva bögigt...

Måste alla gator vara så BDSM... rycka och pina :nailbiting:
Men det är väl trevligt? Finns inget som säger "Jag älskar dig" bättre än några ryck i pungen, eller hur?
Som en liten anekdot så läste både jag och min syster fel på en gata i Umeå. Minns inte ens det riktiga namnet nu men hon läste Tortyrgatan och jag Terrorgatan, samtidigt... Undra vad det säger om våra personligheter :p

Visst vet ni om att ni är rätt knäppa va? Men jag älskar er. :love:

Försöker jobba och däremellan rodda runt en resa från Piteå till Falsterbo för fyra eller fem hästar som ska dit och hoppa en ev två klasser.
Ni strör mig i min planering!! Måste ju läsa vad som händer i denna eminenta tråd.

Försöker jobba och däremellan rodda runt en resa från Piteå till Falsterbo för fyra eller fem hästar som ska dit och hoppa en ev två klasser.
Ni strör mig i min planering!! Måste ju läsa vad som händer i denna eminenta tråd.

AJ! Gör det inte ont att bli strödd i planeringen? :crazy:

Var tvungen att googla etymologin bakom Kuballe och jädrar vad jag hittade roliga namn: Klittberget, Kuballe, Röva, Snålkuk, Kräkångersnoret (som bytte namn till Lövsele), Runkatjåkkå, Rövskårhammaren och Kåtaholmen för att nämna några.

I USA finns det tydligen två orter som heter Intercourse O_o
Glöm inte Mensträsk.

Prioritering, min käre @Jeps , prioritering. En annan har bland annat hunnit boka stuga för hundutställning i Piteå i juli, beställa massa grejer till kunder, bytt film på filmskrivaren Frank och gett Herr Roland en omgång. Samtidigt som jag tydligen lyckas hänga med såpass i tråden att jag inte alls får så många notiser som jag skulle vilja ha. Kan ju gå hela 30 min innan någon gör något i tråden. Och jag taggas alltför sällan... Trots mina fina bidrag i form av tilltalande bilder.

Eller hur! Jag har många gånger försökt hosta upp mina för att få se hur de ser ut men aldrig lyckats! Det känns väldigt orättivist när @Mammas lyckas och sen har mage att gnälla om det!
Somliga är aldrig nöjda, hur de än gör...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 719
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar