Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sexy+tree.jpg
another-sexy-tree_fb_1242111.jpg

:o Nu rodnar jag ju...

För övrigt är det lite dumt... Jag ser inte alla taggar. Det står bara att du svarade på inlägget och verkar som att taggarna samlas ihop till en notis :wtf::cautious:

Men vad tusan, jag som ansträngde mig så! Elaka Buke :eek:

.... och så dessa jädra sekunder hela tiiiiiden!

Apropå namn i Norrland så var min diamantborrare väldigt upprörd när vi åkte förbi skylten till Abborrträskliden. Jag uttalade det helt fel tydligen, det ska vara Abbarträsklia (eller något åt det hållet). Bara för att reta honom säger jag Abborrträskliden :p

Min föredetta härstammar från Glommersträsk där de tydligen har idrottshallen Flåsbodan O_o

Jag läste Aborrträskslidan bara för att jag var förberedd på något snuskigt, förstå vad besviken jag blev när den inte hette så!

Förövrigt vill jag skriva :bumpo: varje gång jag ka göra :bump:- smileyn.

och vem kontaktar jag för att ändra det? Alltså namnet på smileyn. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 765
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA