Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var är förresten @Mammas? Är det någon som kan åka och kolla om hon fått dit lungorna igen eller om hon ligger utslagen i en lego-hög på golvet? Hon är säkert full efter all sprit Pappas köpte åt henne igår! Jag har hört att alkoholen tar extra mycket om man inte har några lungor!

Jag ska inte skaffa barn pga att de har så dålig musiksmak. Skulle inte stå ut med att lyssna på bumbi dygnet runt.
Allt handlar om vad man präglar dem på. Själv har jag varit ett fan av klassiskt och 60-tal sedan barnsben, eftersom det var allt som spelades därhemma. Om man låtsas som att de där hemska låtarna inte finns så kanske ungarna (märk väl, inte mina egna BARN eftersom jag aldrig ska ha några) aldrig faller för dem heller...

Hjärntvätta dem med bra musik istället :)

Var är förresten @Mammas? Är det någon som kan åka och kolla om hon fått dit lungorna igen eller om hon ligger utslagen i en lego-hög på golvet? Hon är säkert full efter all sprit Pappas köpte åt henne igår! Jag har hört att alkoholen tar extra mycket om man inte har några lungor!

Kollar på Orphan Black. :)

Kollar på Orphan Black. :)

200.gif

Nu till något seriöst som mina kära buke-vänner kan hjälpa till med...
Sitter och försöker psyka mig själv... Ska säga upp mig från mitt jobb (jag älskar det men pga vissa skäl känner jag att jag vill gå vidare). Problemet är att chefen är fantastisk, generös till överdrift, men han vill inte lyssna på en uppsägning. Han vill ha kvar mig till varje pris. Jag har heller inget annat jobb att "skylla" på utan det är bara en känsla jag har. Samtidigt känner jag att jag mycket väl kan tänka mig att hjälpa till på timbasis, bara jag inte är bunden av något schema eller dylikt. Plus att jag är konflikträdd... Och det är han också... Hjälp mig att psyka upp mig själv till att ta snacket med chefen, snälla Buke.

Tyvärr tror jag inte att en enhörning skulle fungera i detta läge och drakarna är upptagna på annat håll (som märks av termometern...)

Nu till något seriöst som mina kära buke-vänner kan hjälpa till med...
Sitter och försöker psyka mig själv... Ska säga upp mig från mitt jobb (jag älskar det men pga vissa skäl känner jag att jag vill gå vidare). Problemet är att chefen är fantastisk, generös till överdrift, men han vill inte lyssna på en uppsägning. Han vill ha kvar mig till varje pris. Jag har heller inget annat jobb att "skylla" på utan det är bara en känsla jag har. Samtidigt känner jag att jag mycket väl kan tänka mig att hjälpa till på timbasis, bara jag inte är bunden av något schema eller dylikt. Plus att jag är konflikträdd... Och det är han också... Hjälp mig att psyka upp mig själv till att ta snacket med chefen, snälla Buke.

Tyvärr tror jag inte att en enhörning skulle fungera i detta läge och drakarna är upptagna på annat håll (som märks av termometern...)

Vill du att vi ska psyka dig i stil med:

Kom igen nu din mes! Cowboy up och få det gjort!!!!

Eller mer i stil med: Kan du inte bara fråga om det där med timbasis då? Eller har ni redan pratat om det? Vad säger han om det i så fall?

Vill du att vi ska psyka dig i stil med:

Kom igen nu din mes! Cowboy up och få det gjort!!!!

Eller mer i stil med: Kan du inte bara fråga om det där med timbasis då? Eller har ni redan pratat om det? Vad säger han om det i så fall?
Jag gillar din stil :)
Han vill ju egentligen ha mig tillgänglig 24/7 som det känns just nu... Så vete katten om han går med på timbasis. Men det är ju antingen det eller så har de mig inte alls... fat det är väl mer i stil med ditt första förslag som jag behöver just nu.

@Jannice
Du är verkligen en hejare på att skriva låtar!
Däremot tycker jag ju givetvis att du har valt helt fel personer att skriva om, men jag förstår att det inte är enkelt att få till allt perfekt från början :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
670
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 810
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar