Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Jannice
Du är verkligen en hejare på att skriva låtar!
Däremot tycker jag ju givetvis att du har valt helt fel personer att skriva om, men jag förstår att det inte är enkelt att få till allt perfekt från början :D

Åååå, tackar! Jag har övat länge ;) :D

Meh, du menar att jag gjorde ett rookie-misstag? Attans bananer också!

Jag tycker t.ex att den eminenta @Mammas borde ha en egen sång, gärna på temat tacksamhet! Jag tänker att det kanske är enklare för henne att förstå budskap som framförs med en munter melodi.

Det har du ju faktiskt alldeles förträffligt rätt i! Hon kanske är mer som en hund i och för sig, så att hon inte riktigt bryr sig om vad man säger utan mer hur man säger det?

Det har du ju faktiskt alldeles förträffligt rätt i! Hon kanske är mer som en hund i och för sig, så att hon inte riktigt bryr sig om vad man säger utan mer hur man säger det?

Du kan ha en poäng! Men jag tänker att låtar i stil med"huvud, axlar, knä och tå" där det är trallvänligt, ett tydligt budskap och gärna rörelser till är det som funkar bäst. Då blir det så väldigt tydligt för @Mammas att något kanske fastnar. För jag tror faktiskt att hon vet vad som är huvud, axlar, knän och tår! :D

Jag gillar din stil :)
Han vill ju egentligen ha mig tillgänglig 24/7 som det känns just nu... Så vete katten om han går med på timbasis. Men det är ju antingen det eller så har de mig inte alls... fat det är väl mer i stil med ditt första förslag som jag behöver just nu.

Okej då kör vi då!

Spela den några gånger för dig själv och så skriker du lite på datorn/plattan/telefonen, sen går du ta mig jävlar in och säger upp dig!

Du kan ha en poäng! Men jag tänker att låtar i stil med"huvud, axlar, knä och tå" där det är trallvänligt, ett tydligt budskap och gärna rörelser till är det som funkar bäst. Då blir det så väldigt tydligt för @Mammas att något kanske fastnar. För jag tror faktiskt att hon vet vad som är huvud, axlar, knän och tår! :D

Hmmmm jag är osäker på om hon vet det... Hon tror till exempel att pungen är en rumpa, så risken finns ju att hon ligger och gör obscena gester när @Pappas kommer hem :cautious:

@Barret
Kan du inte bara säga att det är timbasis eller inte alls som gäller? Jag menar, vill du iväg så ska du ju såklart säga upp dig!
Och vill du ge din chef en anledning, säg det du skrev i tråden (att du inte vill ha schema, vill gå vidare etc). Det fixar du!!

Sjutton rövare och fjorton rabarber, hur kan vatten samla sig i en stor klump så det fastnar i halsen när man sväljer? Jag måste ju för tusen piggsvin vara felskapt! :eek:

Jag lyssnar på en ljudbok just nu, där den mest använda meningen är "Tink's a Disney whore" tätt följt av "Tink's titties". Det är mina nya favoritsvärord, men bara i mitt huvud eftersom det skulle låta jättedumt om jag helt plötsligt började svära på engelska. I mitt huvud däremot, där kan jag använda vilket språk jag vill! :up:

Not så sexy bumbibjörn... :yuck:
borat.jpg
Kolla det är ju Kostas! Ellerhur @mandalaki ? Är det du till höger eller till vänster?

Forresten @Jannice sa alskade jag bilden, men det kanns som om alla vill ata upp mig, Nacho the great eller min kusin Taco the el Paco nastan varje dag. Vi far gomma oss i skyttegravar, ducka for vandrande pungar ("it's a djungle out there!") och vara pa var vakt gentemot fallande vattenmeloner *suck* Livet ar hart... :sneaky:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
670
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 804
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar