Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Jannice
Du är verkligen en hejare på att skriva låtar!
Däremot tycker jag ju givetvis att du har valt helt fel personer att skriva om, men jag förstår att det inte är enkelt att få till allt perfekt från början
Jag tycker t.ex att den eminenta @Mammas borde ha en egen sång, gärna på temat tacksamhet! Jag tänker att det kanske är enklare för henne att förstå budskap som framförs med en munter melodi.
Det har du ju faktiskt alldeles förträffligt rätt i! Hon kanske är mer som en hund i och för sig, så att hon inte riktigt bryr sig om vad man säger utan mer hur man säger det?
Jag gillar din stil
Han vill ju egentligen ha mig tillgänglig 24/7 som det känns just nu... Så vete katten om han går med på timbasis. Men det är ju antingen det eller så har de mig inte alls... fat det är väl mer i stil med ditt första förslag som jag behöver just nu.
Du kan ha en poäng! Men jag tänker att låtar i stil med"huvud, axlar, knä och tå" där det är trallvänligt, ett tydligt budskap och gärna rörelser till är det som funkar bäst. Då blir det så väldigt tydligt för @Mammas att något kanske fastnar. För jag tror faktiskt att hon vet vad som är huvud, axlar, knän och tår!
Hmmmm jag är osäker på om hon vet det... Hon tror till exempel att pungen är en rumpa, så risken finns ju att hon ligger och gör obscena gester när @Pappas kommer hem
Det är för att varken pungen eller rumpan finns med i sången
Aaaaaaaaa, sant sant! Hon kan alltså bara de kroppsdelar som är med i den sången
Det verkar nästan så, men tanke på hennes pung-kunskap!
Kolla det är ju Kostas! Ellerhur @mandalaki ? Är det du till höger eller till vänster?Not så sexy bumbibjörn...
Va???Vitkiss???Sager de verkligen sadana saker hogt?? Nu blev jag alldeles blyyyyygFast... "vitkiss"?! *vill ha en äkta spysmiley*
Va???Vitkiss???Sager de verkligen sadana saker hogt?? Nu blev jag alldeles blyyyyyg
@Jannice Fittofs ar nar man glomt anvanda silvertejpen ju! Jag har massor pa jobbet, nagon som vill lana?