Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker vi ska göra en namninsamling och lämna in till Gunnar! :D

DÅ KAN VI JU TA DET HÄR MED SEKUNDJÄVLARNA OCKSÅ! :rage:
Men eller huuuuur!! Visst förtjänar jag n egen smiley?

Jag har förövrigt någon skum fördröjning på mitt tangentbord, det tappa bokstäver ibland Jobbigt att behöva korrekturläsa ju!

ce829dd0d7ae7359b56f10844d9d48df.jpg

Sexy bumbibjörn???

Meh, har du inte det som krav? Jag vägrar ha normala vänner, eller så är det de som vägrar ha mig.... Jag kommer inte ihåg riktigt hur det var nu igen :cautious:
Vadå, det är väl du som är normal och de som inte är det? Så är det för mig i alla fall, jag är tamigtusan den enda normala i min bekantskapskrets...

Meh, har du inte det som krav? Jag vägrar ha normala vänner, eller så är det de som vägrar ha mig.... Jag kommer inte ihåg riktigt hur det var nu igen :cautious:
Nää, jag har ju inte det. Men mina vänner är inte helt normala. S bara på er här! Ni är mina vänner. (i need friends) Ni är inte helt normala men ack så underbara! :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 768
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA