(Bumpo bumpo bumpo bumpo bumpo bumpobjörn!)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, vad är det för en elaking? Men du är ju en pärla!
Förövrigt vill jag skriva :bumpo: varje gång jag ka göra - smileyn.
och vem kontaktar jag för att ändra det? Alltså namnet på smileyn.
Men eller huuuuur!! Visst förtjänar jag n egen smiley?Jag tycker vi ska göra en namninsamling och lämna in till Gunnar!
DÅ KAN VI JU TA DET HÄR MED SEKUNDJÄVLARNA OCKSÅ!
Men eller huuuuur!! Visst förtjänar jag n egen smiley?
Jag har förövrigt någon skum fördröjning på mitt tangentbord, det tappa bokstäver ibland Jobbigt att behöva korrekturläsa ju!
Not så sexy bumbibjörn...
Vadå, det är väl du som är normal och de som inte är det? Så är det för mig i alla fall, jag är tamigtusan den enda normala i min bekantskapskrets...Meh, har du inte det som krav? Jag vägrar ha normala vänner, eller så är det de som vägrar ha mig.... Jag kommer inte ihåg riktigt hur det var nu igen
Nää, jag har ju inte det. Men mina vänner är inte helt normala. S bara på er här! Ni är mina vänner. (i need friends) Ni är inte helt normala men ack så underbara!Meh, har du inte det som krav? Jag vägrar ha normala vänner, eller så är det de som vägrar ha mig.... Jag kommer inte ihåg riktigt hur det var nu igen
Vadå, det är väl du som är normal och de som inte är det? Så är det för mig i alla fall, jag är tamigtusan den enda normala i min bekantskapskrets...
Vadå, det är väl du som är normal och de som inte är det? Så är det för mig i alla fall, jag är tamigtusan den enda normala i min bekantskapskrets...
Nää, jag har ju inte det. Men mina vänner är inte helt normala. S bara på er här! Ni är mina vänner. (i need friends) Ni är inte helt normala men ack så underbara!