Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Forresten @Jannice sa alskade jag bilden, men det kanns som om alla vill ata upp mig, Nacho the great eller min kusin Taco the el Paco nastan varje dag. Vi far gomma oss i skyttegravar, ducka for vandrande pungar ("it's a djungle out there!") och vara pa var vakt gentemot fallande vattenmeloner *suck* Livet ar hart... :sneaky:

Jag äter bara upp dig på fredagar, snällt va? :love:

Men aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwww da ar det ju bara en sjundedel som forsvinner varje vecka :love::love:
Cheeeezez...jag har precis blivit som Särimner...... :crazy: Nagon som sugen pa att grilla?Jag star for kottet! :angel:
Don't mind if I do... Längesedan jag åt grillat (förra helgen). Kom över hit så ska jag gnida in dig i lite rubbing först bara. Öh, är du fläsk eller nötkött, förresten? Tänkte om jag skulle köra honung eller rödvin?

Jag lyssnar på en ljudbok just nu, där den mest använda meningen är "Tink's a Disney whore" tätt följt av "Tink's titties". Det är mina nya favoritsvärord, men bara i mitt huvud eftersom det skulle låta jättedumt om jag helt plötsligt började svära på engelska. I mitt huvud däremot, där kan jag använda vilket språk jag vill! :up:

Åh, jag ÄLSKAR The Hollows!! :love:

Fallen som i Lauren Kates böcker? Jag har läst de tre första. I The Mortal instruments fastnade jag typ halvvägs in i bok 4 eller fem, älskade dem och sedan la jag bara av. Jag har insett att jag inte kan sträckläsa en serie mer än typ 3-4 böcker, då ledsnar jag. The Hollows är faktiskt enda undantaget, haha!

Ja men eller hur? Åh, jag måste läsa om den typ snart!

Har du läst böckerna om Charley Davidson? De är ett måste om du gillar The Hollows!

Nejje, den har jag missat! Tack för tipset, jag är på bok 9 av The Hollows nu nämligen så jag behövde tips på något nytt :up:

Fallen som i Lauren Kates böcker? Jag har läst de tre första. I The Mortal instruments fastnade jag typ halvvägs in i bok 4 eller fem, älskade dem och sedan la jag bara av. Jag har insett att jag inte kan sträckläsa en serie mer än typ 3-4 böcker, då ledsnar jag. The Hollows är faktiskt enda undantaget, haha!

Ja precis! Jag har inte kollat om hon kommit med någon ny nu på ett tag, måste göra det!

Haha, jag är tvärsom! Jag älskar när det finns en lååång serie böcker (om de är bra vill säga) då jag tycker om att följa karaktärerna :)

Har lyssnat på House of Night-böckerna också (jag kör mycket ljudböcker så jag kan lyssna på jobbet och medan jag städar)

Det värsta med långa bokserier är att man får vänta så väldigt länge mellan varje bok och att risken finns att man glömmer bort vad sjutton serien hette innan det kommer en ny bok. Japp det händer mig hela tiden ;)

@Barret Tja, Särimner ar val av havd en gris, sa notkott gar val fetbort :cry: Fast jag kan ju vara ett vildsvin! :bump::banana::bump: honung ar bäst, no protäst
Honung och lite chili. Och så en bas med japansk soja och lite olja... och peppar, såklart. Låter smaskens. Skynda dig hit då så slänger jag ihop marinaden/rubbingen.

Förresten, @Mammas , visst borde man väl kunna göra Bokcirkeltråden till något av en boktipsartråd också? Eller blir det för rörigt då?

Jag gillar också långa serier, men så ledsnar jag helt plötsligt, haha!

Inte läst house of night, är de bra?

Jag använder goodreads, hur bra redskap som helst! :up:

Har du läst Graveminder? Jag har lagt till den i min bokhylla på Storytel men har inte lyssnat än (kan ha fastnat lite i The Hollows ;) ) så jag har ingen aning om ifall den är bra!

Nej, men läste lite nu och den verkar helt ok. Den hamnar på min To be read-list. Bara nr 217. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
831
· Visningar
53 940
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?