Är det någon som läst Anne Bishops Tir Alainn triologi? De är riktigt bra och hennes andra böcker ska också vara bra fast de har jag inte läst.
Låter spännande, jag lägger till!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon som läst Anne Bishops Tir Alainn triologi? De är riktigt bra och hennes andra böcker ska också vara bra fast de har jag inte läst.
Paksenarrion gillade jag, var det inte tre delar eller minns jag fel..? Resten av bockerna har jag ingen aning om - ar det nya fantasybocker eller?Vill man läsa fantasy/SF med starka kvinnor (men rätt lite sex dock ) är Elizabeth Moons böcker bra. Vatta's War, Serrano Legacy, Paksenarrion och Paladin's Legacy.
Paksenarrion gillade jag, var det inte tre delar eller minns jag fel..? Resten av bockerna har jag ingen aning om - ar det nya fantasybocker eller?
Låter spännande, jag lägger till!
Du har inte direkt missat något, tycker jag
Det är liksom ingen kvalitetslitteratur direkt, även om de inte är riktigt så sunkiga som Twilight här är det ju iaf väldigt vettiga och coola tjejer som styr och ställer
You can run but you can't (probably) hide.@Barret Jag springer!!
Men men...jag springer ju TILL dig Barret. TILL digYou can run but you can't (probably) hide.
Nej de är ju inga måste-läsa direkt, mer som ett "tröstpris" (kommer inte på vad det är för ord jag letar efter, i mitt huvud, så det får duga) när man har tråkigt och inte har något som man verkligen vill läsa
Du är så snabb på att fånga upp trender mvh inte längre sist på bollenKan man göra det här med enhörningar eller drakar?
Sover alla?
Jag verkar ha blivit ofrivillig djurägare under dagen för det skrapar och har sig från väggen jag vill inte ha möss hemma
Men en drake borde ju verkligen kunna ordna upp situationen?
Sover alla?
Jag verkar ha blivit ofrivillig djurägare under dagen för det skrapar och har sig från väggen jag vill inte ha möss hemma
Men en drake borde ju verkligen kunna ordna upp situationen?
Nu kommer jag att vara lite frånvarande, jag misstänker att diamantborraren vill umgås lite med mig när jag kommer dit
Men jag kommer säkert inte att ha några notiser ändå...
Du är så snabb på att fånga upp trender mvh inte längre sist på bollen