Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit hem från jobbet jag med. Ligger och slappar i soffan och kollar vh1 omväxlande med biggest loser Australien.

Vad gör ni idag då? :D
Jag har ett sjukt BARN här hemma så det är väldigt gnälligt... Tack och lov kan jag jobba lite under tiden... ;) Bland annat beställt ny skrivare till kontoret, blir installerad på tisdag, tack för det! :D Fixat lite ut och inbetalningar under tiden jag servar det sjuka BARNET...
Saknar @athena_arabians och hoppas att hon har blivit inkilad vid det här laget! :D

Det är inte så att nån av er har en drake att låna ut, eller kanske har kontakter nere i Falsterbo? Om jag hotar med en eldsprutande drake så kanske jag kan få loss en box till. Vi vill hemskt gärna att vår reserv ska kunna följa.

Det är inte så att nån av er har en drake att låna ut, eller kanske har kontakter nere i Falsterbo? Om jag hotar med en eldsprutande drake så kanske jag kan få loss en box till. Vi vill hemskt gärna att vår reserv ska kunna följa.
Men du kan få låna mig! Jag är som en eldsprutande drake när någon är dum! :D Det är bara att tala om att eran reserv är nästa stjärna och att de är dumma i hela huvudet om de inte låter den få följa med! Plätt lätt!

Häxa, drake, tiger you name it, i am it! :D
Själv är jag partisk till ordet bitch... kanske för min koppling till hundvärlden... Plus att det ibland är riktigt skönt att spotta ur sig "Men din satans jävla förbannade BITCH!!!"... Det är förlösande på något sätt. Fast i poker fungerar "Voi sataanan perkelet vittu" bättre.

@Jannice Halsa en flaska Habanero Tabasco så kommer du iaf att känna dig som en eldsprutande häxa :)

Själv är jag partisk till ordet bitch... kanske för min koppling till hundvärlden... Plus att det ibland är riktigt skönt att spotta ur sig "Men din satans jävla förbannade BITCH!!!"... Det är förlösande på något sätt. Fast i poker fungerar "Voi sataanan perkelet vittu" bättre.

@Jannice Halsa en flaska Habanero Tabasco så kommer du iaf att känna dig som en eldsprutande häxa :)
Hm ja Bitch är ett välanvänt ord... Speciellt om lilla fröken limpa som är hos mig på dagarna, och om svägerskans svartvita smörapa, om de två bitcharna skulle kunna hålla sams så skulle de har det betydligt bättre båda två, nu försöker de äta upp varandra istället och det innebär att de istället får vara ensamma betydligt mer. Och så min vimshjärna som inte ens fattar när de bitchar mot honom, han bara viftar på svansen och undrar om de vill leka... :banghead:

Hm ja Bitch är ett välanvänt ord... Speciellt om lilla fröken limpa som är hos mig på dagarna, och om svägerskans svartvita smörapa, om de två bitcharna skulle kunna hålla sams så skulle de har det betydligt bättre båda två, nu försöker de äta upp varandra istället och det innebär att de istället får vara ensamma betydligt mer. Och så min vimshjärna som inte ens fattar när de bitchar mot honom, han bara viftar på svansen och undrar om de vill leka... :banghead:

Hos mig är det sambon och min bror som får heta bitch. Fast inte när jag är arg, jag ser det mer som en kärleksförklaring, men det gör tydligen inte dem. Känsliga människor de där hanarna ibland!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
832
· Visningar
54 071
Senast: Mia_R
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2