Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv är jag partisk till ordet bitch... kanske för min koppling till hundvärlden... Plus att det ibland är riktigt skönt att spotta ur sig "Men din satans jävla förbannade BITCH!!!"... Det är förlösande på något sätt. Fast i poker fungerar "Voi sataanan perkelet vittu" bättre.

@Jannice Halsa en flaska Habanero Tabasco så kommer du iaf att känna dig som en eldsprutande häxa :)

Jag provade, rekommenderas varmt ;) :up:

tumblr_l2a9ykA3FG1qaeawko1_500.jpg

Har semester i själen så jag är inte särskilt effektiv - som kanske märks.
Skickade just iväg veterinären till banan för att titta på en häst och stannar framför datorn. Bra arbetsfördelning. :)
Vilken sorts banan var det?

Åh, det lät inte alls dumt. Kan du skicka upp litegrann (eller mycket) med Drakexpress? I samma veva får ni gärna returnera en eller två av isdrakarna jag skickade ner i förra veckan. Jag gillar värmen, men vore bra att kunna installera en av drakarna i min bil när jag är ute och spårar med hundarna.
Var bara noga sa att det anvander ISdraken pa vag upp, blir ganska kladdig glass om det ar en vanlig eldsprutande...men det kanske var pallas @athena_arabians skulle behova...men man ska i och for sig inte smorja med socker i muffen...

Snalla snalla snalla @Scata , jag vill sa garna ha fint eldsprutarvader pa min 7 (!!!!!) veckor korta semester. Var inte pa daligt humor, jag BONFALLER dig :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Stackare, ha en så kort semester!!!
Eftersom jag är såååå snäll :angel: och det är SYND om dig så ska jag skicka en special-drake till dig :up:. Vill du ha en stor eller en liten?
Jag har en som heter Rolf som är i behändigt fickformat, hn är väluppfostrad också OCH rumsren :up:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
832
· Visningar
54 068
Senast: Mia_R
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2