Jag är bara en bitterfitta jag.
Är bitterfitta bättre eller sämre än en buttermutta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Själv är jag partisk till ordet bitch... kanske för min koppling till hundvärlden... Plus att det ibland är riktigt skönt att spotta ur sig "Men din satans jävla förbannade BITCH!!!"... Det är förlösande på något sätt. Fast i poker fungerar "Voi sataanan perkelet vittu" bättre.
@Jannice Halsa en flaska Habanero Tabasco så kommer du iaf att känna dig som en eldsprutande häxa
Känns som att bitterfitta är mer aktiv medan buttermuttan torde vara mer åt det passivt aggressiva hållet.Är bitterfitta bättre eller sämre än en buttermutta?
Tusen tack!Men du kan få låna mig! Jag är som en eldsprutande drake när någon är dum! Det är bara att tala om att eran reserv är nästa stjärna och att de är dumma i hela huvudet om de inte låter den få följa med! Plätt lätt!
Håller med dig där.Känns som att bitterfitta är mer aktiv medan buttermuttan torde vara mer åt det passivt aggressiva hållet.
Jamen, FÖRLÅT då för att jag glömde att tagga dig också i Guldstjärne-tråden! Men du behöver inte vara butter för det. Jag har dig i mitt kikarsikte... jag menar, kärleksfulla sinne ändå.Håller med dig där.
Sitter faktiskt och känner mig som en buttermutta just nu...
Och om inte annat så är det nåt man kanske oundvikligen blir när man är MAMMA till ett BARNDet är inte så bara! Snarare än det, efter att vara MAMMA till ett BARN, det finaste en kvinna kan vara!!!
Det var så lite så! Vad gör man inte för sina vänner!Tusen tack!
Räckte tydligen med att hota med @Snurrfian så trollade de fram en box.
Vilken sorts banan var det?Har semester i själen så jag är inte särskilt effektiv - som kanske märks.
Skickade just iväg veterinären till banan för att titta på en häst och stannar framför datorn. Bra arbetsfördelning.
Var bara noga sa att det anvander ISdraken pa vag upp, blir ganska kladdig glass om det ar en vanlig eldsprutande...men det kanske var pallas @athena_arabians skulle behova...men man ska i och for sig inte smorja med socker i muffen...Åh, det lät inte alls dumt. Kan du skicka upp litegrann (eller mycket) med Drakexpress? I samma veva får ni gärna returnera en eller två av isdrakarna jag skickade ner i förra veckan. Jag gillar värmen, men vore bra att kunna installera en av drakarna i min bil när jag är ute och spårar med hundarna.
Absolut!
U + Me 4-evah!
@Mammas skulle aldrig lämna mig! Men om hon gör det så kommer jag med i ert gäng och mobbar henne istället!@Snurrfian lita inte på henne! Så säger hon till alla hon träffar, men sen hookar hon ändå ihop med någon annan så fort hon tröttnar/tråden blir låst!
Fråga @Hedinn om hur smärtsamt det är att leva med/utan Mammas kärlek!!
Om du inte är snäll så låter jag drakarna vara inspärrade HELA sommaren - så det så!Jamen, FÖRLÅT då för att jag glömde att tagga dig också i Guldstjärne-tråden! Men du behöver inte vara butter för det. Jag har dig i mitt kikarsikte... jag menar, kärleksfulla sinne ändå.
Snalla snalla snalla @Scata , jag vill sa garna ha fint eldsprutarvader pa min 7 (!!!!!) veckor korta semester. Var inte pa daligt humor, jag BONFALLER digOm du inte är snäll så låter jag drakarna vara inspärrade HELA sommaren - så det så!
Då kan du sitta där med frost mellan tårna och räkna is-drakar
Stackare, ha en så kort semester!!!Snalla snalla snalla @Scata , jag vill sa garna ha fint eldsprutarvader pa min 7 (!!!!!) veckor korta semester. Var inte pa daligt humor, jag BONFALLER dig
@Snurrfian lita inte på henne! Så säger hon till alla hon träffar, men sen hookar hon ändå ihop med någon annan så fort hon tröttnar/tråden blir låst!
Fråga @Hedinn om hur smärtsamt det är att leva med/utan Mammas kärlek!!
@Mammas skulle aldrig lämna mig! Men om hon gör det så kommer jag med i ert gäng och mobbar henne istället!