Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmmm, det kanske blir problem där... Rolf är nämligen allergisk mot vatten O_o - vad du än gör så får hn inte komma i närheten av vatten!!
Rolf är syssling med denna
Good_Gremlin.jpg

Jag skickar Rolf i ett vadderat kuvert imorgon så borde hn vara framme tills din korta semester börjar (å du stackare!!!).
Men skruva upp Rolf till önskad temperatur får du göra själv :angel:. Det är lättare att ställa in temperaturen om du ger Rolf öl - drakar gillar öl - mycket öl... :d.

Ja, visst ar det synd om mig:bump::banana: :bump::banana:

Hmmm...Rolf ar allergisk mot vatten men dricker ol...sa om jag ger Näcken humle att ata istallet for tang sa borde det ga bra da? :idea:
Var ar skruva-pa-knappen belagen forresten? Det ar inte som pa Frankenstein dar man var tvungen att ladda eller? Jag tappade alltid bort laddaren, och nar batteriet var slut var jag tvungen att kasta honom i atervinningen :cry:

Vad gör ni idag då? :D

Ställt upp massa saker i köksskåpen, byggt en byrå, beställt en säng, tittat på mattor - och glömt fota halltapeten...
MEN, jag hittade den genom att BildGoogla:D Så, den här sitter i typ tre-fyra våder (hathyllebredd, typ) i hallen, resten är en vit-beige sak med "gammalt" mönster.

2013-02-10-12-02.jpg

Denna typ av mönster har den andra tapeten, fast inte lika mycket kontrast mellan färgerna...
16832b_m.jpg

Hur bred maste en hylla vara for att man ska hata den? :confused:

Egentligen duger vilken bredd som helst, det största och mest utmärkande kriteriet är huruvida sagda hylla är monterad på väggen eller ej. I det här fallet är det nog självklart att hyllan i fråga står i klädkammaren, istället för att sitta på hallväggen så man kan hänga jackor och lägga hattar på den...:mad:

Det, eller så konspirerar mitt tangentbord för att få mig att framstå som en hyllbreddshatare...
:p

@Blacksmithfarm Du kan låna sista Harry Potter boken på svenska av mig om du vill, om du törs låta mig veta var din nya brevlåda bor vill säga, så hamnar den där nästa söndag när jag är på väg till jobbet.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
832
· Visningar
54 055
Senast: Mia_R
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar