Nej nej och åter nej!!!
Jag bor i en Tall, ska du bo i ett träd så håll dig borta från Tallarna...
Är ALLA tallar dina eller? Kom och kör ut mig om du vågar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej nej och åter nej!!!
Jag bor i en Tall, ska du bo i ett träd så håll dig borta från Tallarna...
Ja, det svider som fan.
Klart att det är MINA tallar - ALLA tallar . Säger bara "Legion är mitt namn - ty vi äro många! ...Är ALLA tallar dina eller? Kom och kör ut mig om du vågar!
Klart att det är MINA tallar - ALLA tallar . Säger bara "Legion är mitt namn - ty vi äro många! ...
Hmmm, det kanske blir problem där... Rolf är nämligen allergisk mot vatten - vad du än gör så får hn inte komma i närheten av vatten!!
Rolf är syssling med denna
Jag skickar Rolf i ett vadderat kuvert imorgon så borde hn vara framme tills din korta semester börjar (å du stackare!!!).
Men skruva upp Rolf till önskad temperatur får du göra själv . Det är lättare att ställa in temperaturen om du ger Rolf öl - drakar gillar öl - mycket öl... .
Om de ar sma...Fråga: Får man skicka djur på posten i snusdosor?
Vad gör ni idag då?
Hur bred maste en hylla vara for att man ska hata den?Ställt upp massa saker i köksskåpen, byggt en byrå, beställt en säng, tittat på mattor - och glömt fota halltapeten...
MEN, jag hittade den genom att BildGoogla Så, den här sitter i typ tre-fyra våder (hathyllebredd, typ) i hallen, resten är en vit-beige sak med "gammalt" mönster.
Ja det ÄR synd om dig, magkatarr är inget man leker med .
Det enda braiga är att då får man äta popcorn - popcorn i da shit för magar med katarr! Suger åt sig all dålig magsaft och skickar den söderöver .
Hur bred maste en hylla vara for att man ska hata den?
Alla tallar..... Höhö.
Klart att det är MINA tallar - ALLA tallar . Säger bara "Legion är mitt namn - ty vi äro många! ...
Hur bred maste en hylla vara for att man ska hata den?
Fråga: Får man skicka djur på posten i snusdosor?
Forresten - vad har hant med @athena_arabians ?
Har hon blivit inkilad annu? Fastnade han? Eller gick borren sonder??
alla dess fragor som maste ha svar...