@Pegasus63 det ar ju bara saaaaa jobbigt nar det hander!! Det ar sa svart att dricka kaffe nar man har fastnat i nagon ju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Pegasus63 det ar ju bara saaaaa jobbigt nar det hander!! Det ar sa svart att dricka kaffe nar man har fastnat i nagon ju...
@Blacksmithfarm Du kan låna sista Harry Potter boken på svenska av mig om du vill, om du törs låta mig veta var din nya brevlåda bor vill säga, så hamnar den där nästa söndag när jag är på väg till jobbet.
Tack för erbjudandet Men jag har den svenska versionen också (eller ja, det är min mammas bok...), bara det att jag inte tyckte det var värt att läsa om den på svenska när jag redan läst den på engelska.
Asch da, det ar bara att lata det skvalaOm man nu inte är förutseende och har sugrör i kaffekoppen Värre är det när man blir toanödig och får släpa med sig den fastlåsta dit in
Men jag var ju snäll? Hur kan man möjligtvis tolka mitt kärleksfulla inlägg till dig som något annat än snällt? O.oOm du inte är snäll så låter jag drakarna vara inspärrade HELA sommaren - så det så!
Då kan du sitta där med frost mellan tårna och räkna is-drakar
Som ett Barr vill jag resa invändningar mot detta påstående. Vänligen blanda ej ihop oss fina, året ut-gröna barrträd med fjantiga, allergiframkallande lövträd som inte ens tål lite kyla.Björk tall, same same!
Låter som mina prickikorvar...Hmmm, det kanske blir problem där... Rolf är nämligen allergisk mot vatten - vad du än gör så får hn inte komma i närheten av vatten
Tallarna är @Scatas och granarna (idegran, silvergran, douglasgran, förra årets julgran osv,) är mina. Du kan få Thujan och cypressen om du vill?Är ALLA tallar dina eller? Kom och kör ut mig om du vågar!
Beror på om det finns prillor kvar eller ej.Fråga: Får man skicka djur på posten i snusdosor?
Prickikorvar smyger inte, de studsar... Högljutt...Talla inte på mina ekar bara, så ordnar det sig nog. (behöver ju något stadigt att landa i när prickiga korvar, varulvar och drakar smyger runt på marken)
Alltså jag bildgooglade "bildgoogla"...
Bildgoogla inte klamydia" heter denna bild som kom på första raden...
Eller så överhettades den...Är nog fara för att borren gick torr efter ett antal provborrningar och fastnade...
YAY, jag är inte ensam i Bukevärlden! *kramar min Snurris*@Barret Jag är här!! Men jag har försökt hålla utkik i mina tallar men varken @Scata eller @Mammas syns till Sen saknar jag min syster @athena_arabians men jag hoppas att hon är ordentligt inkilad vid det här laget! Och nöjd!
Jaha, jag är vaken och på jobbet. Var är ni andra?
@Barret Jag är här!! Men jag har försökt hålla utkik i mina tallar men varken @Scata eller @Mammas syns till Sen saknar jag min syster @athena_arabians men jag hoppas att hon är ordentligt inkilad vid det här laget! Och nöjd!
Hör jag en svag ton av avund, månne?De har nog ätit jästa körsbär och ligger fulla i någon lada någonstans
Det borde väl alla. Själv borde jag sova minst ett par tolv timmar till, men underligt nog verkar chefen inte så öppen för att jag ramlar in och jobbar kvällstid istället... Konstigt...Jag är här. Typ. Borde egentligen sova en stund till
Sova är bara dumheter! Man kan göra så mycket annat istället... Då enligt mitt BARN som kom ner kl 05 i morse och ville konversera... Sen fick jag BARNET att ligga stilla och jag somnade om, då kom HUNDEN på att han nog måste ut så han ställde sig och hulka vid dörren, när jag väl hade öppnat så slutade han hulka och började jaga små fåglar istället... ÅH shit undrar om det var @Mammas och @Scata han jagade? Det skulle förklara varför jag inte har sett dem...Jag är här. Typ. Borde egentligen sova en stund till
Det borde väl alla. Själv borde jag sova minst ett par tolv timmar till, men underligt nog verkar chefen inte så öppen för att jag ramlar in och jobbar kvällstid istället... Konstigt...
Men man kommer över det där och så hamnar man in något slags hyperstadium då går allt skitbra och snabbt och sen däckar man i något hörn!@Snurrfian jag ska jobba ikväll så jag kommer att ha att göra jag också. Men eftersom hjärnan är som sirap så känner jag att sömn är bra skit :-P
Jag var expert på det under studietiden. Körde all-nighters 2 dygn på rad och skrev fantastiska hemtentor (därav mitt välde över universum on account of ordbajseri). Nu har jag blivit gammal och orkar knappt en med en all-nighter för att kolla filmMen man kommer över det där och så hamnar man in något slags hyperstadium då går allt skitbra och snabbt och sen däckar man i något hörn!
Visst är det hemskt? Jag jobbade med hästar under en period och då kunde man gå in och byta om efter en utekväll och sedan drar igång morgonfodringen och det fungerade!Jag var expert på det under studietiden. Körde all-nighters 2 dygn på rad och skrev fantastiska hemtentor (därav mitt välde över universum on account of ordbajseri). Nu har jag blivit gammal och orkar knappt en med en all-nighter för att kolla film