Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Blacksmithfarm Du kan låna sista Harry Potter boken på svenska av mig om du vill, om du törs låta mig veta var din nya brevlåda bor vill säga, så hamnar den där nästa söndag när jag är på väg till jobbet.

Tack för erbjudandet :) Men jag har den svenska versionen också (eller ja, det är min mammas bok...), bara det att jag inte tyckte det var värt att läsa om den på svenska när jag redan läst den på engelska. :p

Nu jeflar pöjker å piger å allt vad ni nu må va... Nu är Barret tillbaka efter att ha satt prickikorvarna i blöt (de förvandlas halvvägs till gremlins, iaf den lilla, om någon är intresserad)
Om du inte är snäll så låter jag drakarna vara inspärrade HELA sommaren - så det så!
Då kan du sitta där med frost mellan tårna och räkna is-drakar :devil:
Men jag var ju snäll? Hur kan man möjligtvis tolka mitt kärleksfulla inlägg till dig som något annat än snällt? O.o

Björk tall, same same! :angel:
Som ett Barr vill jag resa invändningar mot detta påstående. Vänligen blanda ej ihop oss fina, året ut-gröna barrträd med fjantiga, allergiframkallande lövträd som inte ens tål lite kyla.

Hmmm, det kanske blir problem där... Rolf är nämligen allergisk mot vatten O_o - vad du än gör så får hn inte komma i närheten av vatten
Låter som mina prickikorvar...

Är ALLA tallar dina eller? :grin: Kom och kör ut mig om du vågar!
Tallarna är @Scatas och granarna (idegran, silvergran, douglasgran, förra årets julgran osv,) är mina. Du kan få Thujan och cypressen om du vill?

Fråga: Får man skicka djur på posten i snusdosor?
Beror på om det finns prillor kvar eller ej.

Talla inte på mina ekar bara, så ordnar det sig nog. (behöver ju något stadigt att landa i när prickiga korvar, varulvar och drakar smyger runt på marken)
Prickikorvar smyger inte, de studsar... Högljutt...

Alltså jag bildgooglade "bildgoogla"...

Bildgoogla inte klamydia" heter denna bild som kom på första raden...
yha293v1obb6ytlfgr5j.jpg
539974_303885846368238_1455014827_n.jpg

Är nog fara för att borren gick torr efter ett antal provborrningar och fastnade...
Eller så överhettades den...

@Barret Jag är här!! :love: Men jag har försökt hålla utkik i mina tallar men varken @Scata eller @Mammas syns till :cry: Sen saknar jag min syster @athena_arabians men jag hoppas att hon är ordentligt inkilad vid det här laget! Och nöjd! :cool:
YAY, jag är inte ensam i Bukevärlden! *kramar min Snurris*
Vi kan ju hålla tummarna för att det redan hunnit bli många borrmeter för allas vår ViRi. men visst saknar man henne. Jag vill ju veta om mina förslag på dirty talk fungerat...

Jag är här. Typ. Borde egentligen sova en stund till
Sova är bara dumheter! Man kan göra så mycket annat istället... Då enligt mitt BARN som kom ner kl 05 i morse och ville konversera... Sen fick jag BARNET att ligga stilla och jag somnade om, då kom HUNDEN på att han nog måste ut så han ställde sig och hulka vid dörren, när jag väl hade öppnat så slutade han hulka och började jaga små fåglar istället... ÅH shit undrar om det var @Mammas och @Scata han jagade? Det skulle förklara varför jag inte har sett dem...
Sen tyckte visst min chef att jag skulle jobba lite, så han skickade på mig telefonen utan någon som helst information om vad som händer idag... Han skulle komma tillbaka vid 10 senast... Nyss ringde en chaufför och undrade om vi hade fått tag på någon extra chaufför idag... Eh skulle vi ha en sån? *suck*

Men man kommer över det där och så hamnar man in något slags hyperstadium då går allt skitbra och snabbt och sen däckar man i något hörn! :D
Jag var expert på det under studietiden. Körde all-nighters 2 dygn på rad och skrev fantastiska hemtentor (därav mitt välde över universum on account of ordbajseri). Nu har jag blivit gammal och orkar knappt en med en all-nighter för att kolla film :(

Jag var expert på det under studietiden. Körde all-nighters 2 dygn på rad och skrev fantastiska hemtentor (därav mitt välde över universum on account of ordbajseri). Nu har jag blivit gammal och orkar knappt en med en all-nighter för att kolla film :(
Visst är det hemskt? Jag jobbade med hästar under en period och då kunde man gå in och byta om efter en utekväll och sedan drar igång morgonfodringen och det fungerade!

Men för ett par år sedan när vi skulle på semester sov jag alldeles för lite, jag slumrade en timme eller två innan vi satte oss i bilen och åkte till Arlanda, flyget skulle gå kl 08 så vi var tvungna att checka in vid 06 och då talade de om att flyget var fyra timmar försenat... På flyget var det rätt mycket full människor eftersom de tydligen hade använt sina matcheckar till sprit istället för frukost som vi BARNfamiljer hade gjort, så där blev det ingen sömn, men jag sov som en stock när klockan var 20 00 på kvällen...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
832
· Visningar
54 023
Senast: Mia_R
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar