Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jag förresten berättat att jag ramlade av åkgräsklipparen häromdagen? Rätt ner i ett dike, in i ett träd. Jag är fortfarande imponerad av att jag lyckades!
Nods.gif

Jag är kissnödig! @Barret , kan du ge mig lift till toaletten? Eller bara vara så snäll och skriva åt mig medans jag går iväg, så ni har något att läsa under tiden jag är borta? Vill ju inte bara överge er för något så trivialt som att inte kissa i byxan!

Jag vart helt övergiven och började oroa mig för att zombiedrakarna tagit er alla, men då är iallafall finaste ScataLaGata vid liv!
:love:
Fast jag har ju fördelen att kunna flyga undan när Zombiesarna kommer :up:. Zombiedrakarna är liiiiite svårare att hinna undan :crazy:.

Alltså är det dom vanliga Zombiesarna som varit framme och Zombat eller var det Zumbat - det är så svårt att skilja dom åt...:angel:

:love:
Fast jag har ju fördelen att kunna flyga undan när Zombiesarna kommer :up:. Zombiedrakarna är liiiiite svårare att hinna undan :crazy:.

Alltså är det dom vanliga Zombiesarna som varit framme och Zombat eller var det Zumbat - det är så svårt att skilja dom åt...:angel:

Så det är därför bara du och @stjarnhimmel och @bumpo överlevde?? Jag är ju larger than life så det är säkert därför de inte har lyckats ta mig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
830
· Visningar
53 908
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?