Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så det är därför bara du och @stjarnhimmel och @bumpo överlevde?? Jag är ju larger than life så det är säkert därför de inte har lyckats ta mig!
Jupp så är det - vi är ÖVERLEVARNA :nailbiting:

Nu kommer jag inte att dö ifall att du undrar, utan ska bara flaxa iväg och införskaffa föda så att inte BARNET och i viss mån maken går svältdöden till mötes i helgen ;)
Adjöss kära ÖVERLEVARE

Nej jag är här också, jag är ju en eldsprutande drake! Det har @Jeps sagt och då måste det vara så! Jag har däremot inte fått frukost än men jag nu har jag blivit av med telefonpassningen så jag åker bort och äter frukost! :D Väldigt trevligt när grannen driver ett sommarkafé, jag får väldigt bra rabatter där! Att det dessutom ekar tomt i mitt kylskåp gör det ännu enklare... ;)

Jag är kissnödig! @Barret , kan du ge mig lift till toaletten? Eller bara vara så snäll och skriva åt mig medans jag går iväg, så ni har något att läsa under tiden jag är borta? Vill ju inte bara överge er för något så trivialt som att inte kissa i byxan!
Självklart kan jag ge dig lift. Bry dig inte om yxan i baksätet... Och den där motorsågen har jag bara utifall att något träd faller ner framför bilen. Hagelgeväret? Självklart har jag det ifall att jag ser några skator --eh, jag menar, renar... :angel:

JAG!
silahsor.gif
Evil, evil I say! :cry: det verkligen vräker ner regn här.

Självklart kan jag ge dig lift. Bry dig inte om yxan i baksätet... Och den där motorsågen har jag bara utifall att något träd faller ner framför bilen. Hagelgeväret? Självklart har jag det om jag ser några Skator --eh, jag menar, renar... :angel:
Hörrö ditt attans Barr - akta så jag inte kniper med tårna nästa gång jag landar i en GRAN... :devil:
Förstod att Barr inte heller förgås av Zombiesar... :mad:

@Snurrfian Hur kom du undan?? Skickligt gjort och välkommen till ÖVERLEVARNA!!

Hörrö ditt attans Barr - akta så jag inte kniper med tårna nästa gång jag landar i en GRAN... :devil:
Förstod att Barr inte heller förgås av Zombiesar... :mad:
Oh men Skatan då... är det inte lite för tidigt på dagen för att erbjuda "massage" bara så där? :o

Barr förgås förresten inte av någonting. Vi hämnas... genom att placera oss under folks bara fötter :sneaky:

@Killaloe Inte då. I den här tråden har vi inget emot Danmark alls...

Jupp så är det - vi är ÖVERLEVARNA :nailbiting:

Nu kommer jag inte att dö ifall att du undrar, utan ska bara flaxa iväg och införskaffa föda så att inte BARNET och i viss mån maken går svältdöden till mötes i helgen ;)
Adjöss kära ÖVERLEVARE

Vad bra att du skrev det. annars hade jag ring 112 och bett de skicka ut sina bästa skatspanare efter dig!

Klart BARNET och maken måste få lite maskar i helgen :up:

Nej jag är här också, jag är ju en eldsprutande drake! Det har @Jeps sagt och då måste det vara så! Jag har däremot inte fått frukost än men jag nu har jag blivit av med telefonpassningen så jag åker bort och äter frukost! :D Väldigt trevligt när grannen driver ett sommarkafé, jag får väldigt bra rabatter där! Att det dessutom ekar tomt i mitt kylskåp gör det ännu enklare... ;)

Vilken bra granne, jag vill också ha en sommarcafédrivande granne :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
673
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 845
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar