Å ni är så fina såÅff kårs, vi andra är ju bara här som dekoration
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å ni är så fina såÅff kårs, vi andra är ju bara här som dekoration
Jag tycker dina enhörningar ser rätt så fejkade ut @Barret
Såhär ser en enhörning i mänsklig form ut!
Precis det ska vara de äkta rosa
Way ahead of you. Jag tipsade om honom tidigare i tråden. Han heter Leif och kommer från Säffle.Jag tycker dina enhörningar ser rätt så fejkade ut @Barret
Såhär ser en enhörning i mänsklig form ut!
Vi är vänner, Snurris min kära, jag lovar att om jag sprider ut min släkt på din gräsmatta så är de mjuka och goa och luktar gott. Inte alls så där hårda och stickiga som de dumma tallbarren. De har inget folkvett.@Barret jag trodde att vi var kompisar? Varför håller du på och slänger din släkt på min gräsmatta? Eller är du ett granbarr och det är dumma tallbarr som inte förstår bättre?
Den nedersta bilden är ju moment 22... Jag kan inte gillar men ska jag svara och säga att jag itne gillar så delar jag ju den. Hur f-n ska jag göra om jag vill bli våldtagen av stora spindlar?
Hur luktar spindelpung? MVH Oinkilad sedan 2002Jag vet inte, jag gillade och delade så fort jag bara kunde, för jag tyckte mig känna lukten av spindelpung så fort jag började läsa
Om du trycker på gilla och sen snabbt som attan trycker bort det igen, då kanske de kommer?
Way ahead of you. Jag tipsade om honom tidigare i tråden. Han heter Leif och kommer från Säffle.
Vi är vänner, Snurris min kära, jag lovar att om jag sprider ut min släkt på din gräsmatta så är de mjuka och goa och luktar gott. Inte alls så där hårda och stickiga som de dumma tallbarren. De har inget folkvett.