Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker dina enhörningar ser rätt så fejkade ut @Barret
Såhär ser en enhörning i mänsklig form ut!
h136E2FEC

@Jeps Jag tycker att det är jättesynd om dig som måste vänta 48h till den där stranden, så synd om dig så jag erbjuder mig att följa med dig som sällskap! Snällt va?
@Jannice Min granne är bäst! :D Dessutom bakar hon helt gudomliga saker, idag höll jag mig strängt till macka men hembakade siktkakor (här vill datorn har in korsikanska? ) är väldigt gott!
@Mammas skönt att se dig, jag oroade mig lite för om PUCKOT hade jagat bort dig i morse, men det var visst bara @Scata .
@Barret jag trodde att vi var kompisar? Varför håller du på och slänger din släkt på min gräsmatta? Eller är du ett granbarr och det är dumma tallbarr som inte förstår bättre?
Om ni har saknat mig så har jag gjort som @Scata och fyllt på förråden, jag skulle visst öka ut antalet BARN med 150 % i morgon, eventuellt 200%...

Åh vem var det som hade svårt att hålla koll på om vi hörde till nordkorea eller sverige? Helt plötsligt känner jag att nordkorea inte är helt dumt:
265492_1280.jpg

Om jag får en enhörning så kan jag tänka mig att bli nordkorean! :D

Jag tycker dina enhörningar ser rätt så fejkade ut @Barret
Såhär ser en enhörning i mänsklig form ut!
h136E2FEC
Way ahead of you. Jag tipsade om honom tidigare i tråden. Han heter Leif och kommer från Säffle.

@Barret jag trodde att vi var kompisar? Varför håller du på och slänger din släkt på min gräsmatta? Eller är du ett granbarr och det är dumma tallbarr som inte förstår bättre?
Vi är vänner, Snurris min kära, jag lovar att om jag sprider ut min släkt på din gräsmatta så är de mjuka och goa och luktar gott. Inte alls så där hårda och stickiga som de dumma tallbarren. De har inget folkvett.

Den nedersta bilden är ju moment 22... Jag kan inte gillar men ska jag svara och säga att jag itne gillar så delar jag ju den. Hur f-n ska jag göra om jag vill bli våldtagen av stora spindlar?

Den nedersta bilden är ju moment 22... Jag kan inte gillar men ska jag svara och säga att jag itne gillar så delar jag ju den. Hur f-n ska jag göra om jag vill bli våldtagen av stora spindlar?

Jag vet inte, jag gillade och delade så fort jag bara kunde, för jag tyckte mig känna lukten av spindelpung så fort jag började läsa
AfraidScared01.gif

Om du trycker på gilla och sen snabbt som attan trycker bort det igen, då kanske de kommer?

Way ahead of you. Jag tipsade om honom tidigare i tråden. Han heter Leif och kommer från Säffle.

Vi är vänner, Snurris min kära, jag lovar att om jag sprider ut min släkt på din gräsmatta så är de mjuka och goa och luktar gott. Inte alls så där hårda och stickiga som de dumma tallbarren. De har inget folkvett.

Pfffft! Trots att du visat Leif (det är faktiskt min pappa) tidigare så blir det ju märkligt när du den visst upp fejkade bilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
670
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 796
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar