Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Jannice
Är det inte svårt att hitta kläder med så många armar och ben?

Enda fördelen som jag ser måste ju vara möjligheten att köpa mängder med skor och faktiskt använda dem! :D

Det är faktiskt riktigt jobbigt, jag har löst det genom att bara använda nätbrynjor och yfrontskalsonger :up:

Jag har inget stall till mina hästar just för att jag måste ha någonstans att ha alla mina skor! :D

Puh, det var svåra frågor att besvara! Men hemligheten ligger i att öva redan som BARN! Mamma brukade putta tillbaka mig till golvet när jag skulle lära mig gå, om jag inte gick på tårna. Så det kan ju vara ett tips till alla föräldrar!

Och angående midjan så är jag faktiskt född sån! :( Det är inget jag kan hjälpa! Men min älskade Ken hjälper mig såklart med min workout. TIHI!

Vilket bra tips! Jag ska vidarebefordra det till andra MAMMOR som vill att deras BARN ska gå lika fint som du :)

Ååå, vilken underbaring Ken måste vara! Synd på stackarn att han inte har något könsorgan, men då var det ju tur att ni två hittade varandra :love:

MjAxMy0wZDVjMTNkZmUxNTE3Zjdl.png

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!!!

@Barret Aj lööööööööv jo! Du hittade en grodko!!!Undrar om de ar heliga i Indien...?
Kanske inte Indien, men Frankrike? Fatta vilka feta grodlår de har att gnaga på. Förresten, min telefon ville få grodlår till grisögt?!

Idag har jag varit till Erikshjälpen och köpt en Barbie. Hon ska vara provdocka till tyg/garn-experiment. Så hur hon kan vara här och skriva förstår jag inte, jag parkade ju henne i baljan vid printern? :cautious:
De är sneaky. Hon smet ut genom golvspringan

@Snurrfian du skulle sagt till tidigare. Jag fick ju mer eller mindre tvinga med min mamma.
Men å din stackars mamma... Men om hon vill kan hon få vara här och ta hand om mina BARN och dessutom handla examenskläder till den äldsta som är nästan tonåring :crazy: och rodda ett smärre inredningsprojekt här hemma, det ska bara flyttas runt i tre olika rum här hemma och städas ur svärmors lägenhet, det låter väl bättre än åka på en semester? Sen är det en bunt möbler som ska målas om och det äldsta BARNET vill gärna ha det omtapetserat på sitt rum, och då skrek genast det yngsta BARNET att det ville det också... Annars blir det ORÄTTVIST...:banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 755
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V