Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
POFF på dig @Wingates - och skål tamejfan :d:D
Sk%C3%A5l-ta-mig-fan.jpg

Winnie Jag kom just på. Min katt heter Vinnie... Är det du som är min katt?

In other news... Det tog tre blöta hundar, ett oförklarligt exploderat bildäck och några hundra myggbett... Men vi hittade hem från skogen sååå...
046.gif
Yup, det är jag - ett av mina deltids jobb.
I övrigt gillar jag att du hittade en bild på mig :)

Yup, det är jag - ett av mina deltids jobb.
I övrigt gillar jag att du hittade en bild på mig :)
Skulle du isåfall kunna köra dina uppsjungningar vid lite andra tider på dygnet? Alltså typ inte en dryg halvtimme innan jag måste stiga upp eller 20 min efter att jag, äntligen, fått hundarna att somna på kvällen? Det skulle uppskattas och jag lovar att du ska få lite extra gottismat som tack :)

Man kan hitta det mesta med lite vilja, våld och vaselin...

Jag började nästan undra om alla gått och dött eller när jag loggade in imorse och inte såg några notiser.

Vitåfors-bruden Se till att få till många borrmeter. Allt för vår herre och skapare LKAB! *All hail LKAB*

Lyckades ta mig ifrån sängen ett litet tag för att kolla vad ni håller på med (vad jag håller på med förstår ni säkert *höhö*).

MEN HUR F-N SKA JAG KUNNA LÄSA IKAPP OCH HINNA NUPPA?! :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 729
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte