Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Barret, @Snurrfian, @stjarnhimmel:

Vad tror ni om att ha en drake att driva de där gasolmyggfällorna? Eller är det effektivast att bara låta dem bränna myggen direkt?

Jag tror att det bästa är att låta draken sköta det på egen hand, då kan de även räknas in som mellanmål och man spar lite på matkonto! :D
86885-Moodie-Character-Holding-Up-A-Finger-While-Making-His-Point-Poster-Art-Print.jpg

What she said.

För att återgå till nuppandet... jag är ju, som ni kanske vet, på jakt efter en ny batteridriven kamrat eftersom liten prick tuggade sönder min lila pojkvän. Men fatta hur svårt det är. Hur jefla många typer av dildos ska det behövas? Och över hälften av dem ser ju att vara tagna från en porrfilm gjord på Jupiter...

Viruskrypen är kanske kvar. Men febern är borta - tjoho!

Men jag glömde det viktigaste: jag har borstat håret på min lilla provdocke-Barbie och flätat ihop det efter att ha gett det en rejäl dos av katternas antistat-spray-balsam. Nu är hon redo att stå till tjänst! :)

jag är ju, som ni kanske vet, på jakt efter en ny batteridriven kamrat eftersom liten prick tuggade sönder min lila pojkvän. Men fatta hur svårt det är. Hur jefla många typer av dildos ska det behövas?
Fråga 1: ska den ha vibrator/rotationer eller vara "dökött" bara?
Fråga 2: har du ingen butik i närheten som säljer leksaker så du kan gå in och klämma och känna på kandidaterna?

Fråga 1: ska den ha vibrator/rotationer eller vara "dökött" bara?
Fråga 2: har du ingen butik i närheten som säljer leksaker så du kan gå in och klämma och känna på kandidaterna?
Jag vill nog ha vibrationer. Dökött låter fan inget kul... Tyvärr är nog närmaste fysiska butik minst 20 mil bort. Önskar jag kude hitta en likadan som min förra. Den var perfekt...

@athena_arabians fina lila! Men en sak fattar jag inte (ja, eller två). Varför ska klitoristjofsen på Rabbit-vibratorer alltid se ut som något gulligt djur? Ärligt talat blir jag mest bara besvärad av det... Och... Varför är kontrollerna nästan alltid fast på skaftet? Skulle vara mycket bättre med sladdlös fjärr. Jag vet inte hur det är med er andra, men personligen är jag inte så intresserad av att vara där nere och fippla med inställningarna mitt i nöjet...

@Barret måste den vara lila? Jag vet inte riktigt vad jag skulle vilja ha färgmässigt för att vara helt ärlig men att de ser ut som bebyleksaker... känns lite fel...
@Jeps Jag tycker det verkar som om din morgon har varit bra också! Du har ju något roligt att se fram emot, jag sliter mest för att jag ska slippa slita på egen hand nästa helg då maken rymmer igen... :rage: Så jag kör hårt med honom när jag kommer åt men av någon anledning försvinner han iväg hela tiden...
@ullo hoppas att din huvudvärk ger med sig, det känns som om det är rätt mycket spänningar i luften här åtminstone, kan det vara sånt som spelar in?

Alltså det var inte meningen att döda tråden... Det var maken jag siktade på? Jag verkar ha missat mitt mål fullständigt... ;) Var är ni allihopa? Tog jag död på er med min effektivitet i morse?

fritid? liv? Är det nåt man ska ha?
Eh jag tror att de där människorna som har ett 8-16 arbete har något som kallas fritid... Det betyder att de varken har hund, häst eller någon hobby... En annan som jobbar i ett litet företag där kunden kommer först jobbar mellan 06 och 21, om man sen är så dum att man skaffar hund, BARN och hobby ja då är det inte mycket till fritid kvar... :idea:

Eh jag tror att de där människorna som har ett 8-16 arbete har något som kallas fritid... Det betyder att de varken har hund, häst eller någon hobby... En annan som jobbar i ett litet företag där kunden kommer först jobbar mellan 06 och 21, om man sen är så dum att man skaffar hund, BARN och hobby ja då är det inte mycket till fritid kvar... :idea:
Ja de där BARNEN alltså. Häst, två hundar och ett jobb där man jobbar till man är klar ger inte mycket tid över. Oj vad jag längtar efter min solstol. Tror du fem böcker räcker?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 648
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar