Sötnos!! Men jag börjar ju om 25 minuter.FÖÖÖRLÅÅÅT Du får sova middag istället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sötnos!! Men jag börjar ju om 25 minuter.FÖÖÖRLÅÅÅT Du får sova middag istället!
@Barret, @Snurrfian, @stjarnhimmel:
Vad tror ni om att ha en drake att driva de där gasolmyggfällorna? Eller är det effektivast att bara låta dem bränna myggen direkt?
Jag tror att det bästa är att låta draken sköta det på egen hand, då kan de även räknas in som mellanmål och man spar lite på matkonto!
Nä, det är analpluggarna. Och det heter i Uranus@Barret: Jag trodde de gjordes på Uranus
Fråga 1: ska den ha vibrator/rotationer eller vara "dökött" bara?jag är ju, som ni kanske vet, på jakt efter en ny batteridriven kamrat eftersom liten prick tuggade sönder min lila pojkvän. Men fatta hur svårt det är. Hur jefla många typer av dildos ska det behövas?
Jag vill nog ha vibrationer. Dökött låter fan inget kul... Tyvärr är nog närmaste fysiska butik minst 20 mil bort. Önskar jag kude hitta en likadan som min förra. Den var perfekt...Fråga 1: ska den ha vibrator/rotationer eller vara "dökött" bara?
Fråga 2: har du ingen butik i närheten som säljer leksaker så du kan gå in och klämma och känna på kandidaterna?
verkar som alla har mer tid när de jobbar än på en ledig fredag.Alltså det var inte meningen att döda tråden... Det var maken jag siktade på? Jag verkar ha missat mitt mål fullständigt... Var är ni allihopa? Tog jag död på er med min effektivitet i morse?
Hm kan det bero på att man har ett liv på fritiden?verkar som alla har mer tid när de jobbar än på en ledig fredag.
fritid? liv? Är det nåt man ska ha?Hm kan det bero på att man har ett liv på fritiden?
Eh jag tror att de där människorna som har ett 8-16 arbete har något som kallas fritid... Det betyder att de varken har hund, häst eller någon hobby... En annan som jobbar i ett litet företag där kunden kommer först jobbar mellan 06 och 21, om man sen är så dum att man skaffar hund, BARN och hobby ja då är det inte mycket till fritid kvar...fritid? liv? Är det nåt man ska ha?
Ja de där BARNEN alltså. Häst, två hundar och ett jobb där man jobbar till man är klar ger inte mycket tid över. Oj vad jag längtar efter min solstol. Tror du fem böcker räcker?Eh jag tror att de där människorna som har ett 8-16 arbete har något som kallas fritid... Det betyder att de varken har hund, häst eller någon hobby... En annan som jobbar i ett litet företag där kunden kommer först jobbar mellan 06 och 21, om man sen är så dum att man skaffar hund, BARN och hobby ja då är det inte mycket till fritid kvar...