Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barret post: 16443915 skrev:
Good-Morning-Glitters-11.gif

@Snurrfian @Scata @athena_arabians @mandalaki @Jannice @bumpo @Mammas @ullo @Jeps @Wingates @niphredil @stjarnhimmel @m.fl

Idag väcktes jag kl 3.00 av världens rak just ovanför min lägenhet. Åskovädret hade satt igång med allvar och ville tydligen hjälpa gammelkattan med hennes musikaliska storverk. Så inatt fick hon en hel slagverksorkester till sin hjälp...

Vi somnade förstås om till slut, dränkta i den där vidriga svetten som bara kommer när det är riktigt dödligt kvavt... Och vaknade sedan vid 8-tiden av att liten prick höll på att klia sönder sig öra... Jästsvamp, och en storasyster som bara ska vara där och slicka. Så på med tjärsalva och sedan ut och rasta två trötta prickar.

Hur har er morgon varit, so far?

Jag har vaknat, är kissnödig och har hunnit bli irriterad på sambon innan jag ens klivit upp ur sängen. Produktiv morgon med andra ord :up:

Nu ska jag upp och ut till hästarna!

@Barret Godmorgon! Rätt lugn så morgon så här långt! :D Frukosten intagen och jag laddar för att åka och shoppa kläder med BARNET som nästan är TONÅRING... Jag tror jag behöver valium... :angel:

Du har mina sympatier, speciellt om BARNET är av honkön :( Bästa väninnans yngre förmåga har några år kvar till tonåring och det blir väl spännande ibland redan nu!

Morsning gnuer och gummor.

Insomningsproblem inatt. Uppvakningsproblem imorse. Huvudvärk, nu igen/fortfarande/som vanligt. Och båda katterna har än en gång sovit med mig i sängen, alltså känner jag mig ledbruten också. De trycker ju mot kroppen min bådatvå, från varsitt håll. Blir konstiga sovställningar då.

Ska nu ta mig upp och ta medicin, Ipren och kaffe som förrätt till frukostlunchen - turkyoghurt med konservpersikor. Wish me luck. Och skicka hit åskan. Jag gillar åska...

Morsning gnuer och gummor.

Insomningsproblem inatt. Uppvakningsproblem imorse. Huvudvärk, nu igen/fortfarande/som vanligt. Och båda katterna har än en gång sovit med mig i sängen, alltså känner jag mig ledbruten också. De trycker ju mot kroppen min bådatvå, från varsitt håll. Blir konstiga sovställningar då.

Ska nu ta mig upp och ta medicin, Ipren och kaffe som förrätt till frukostlunchen - turkyoghurt med konservpersikor. Wish me luck. Och skicka hit åskan. Jag gillar åska...
Lät inte som en särskilt produktiv natt. Själv har jag haft en dalmatiner på vardera sida om mig i en 140-säng... Och det har varit/är kvavt som fasen så jag kan förstå lite av hur din natt har varit.

@athena_arabians Förresten, om allt går vägen nu i veckan så kanske, bara kanske, även jag sluter mig till LKABs stab :)

Jag läste korvpersikor... :o och undrade vad fan det var för något :D

Vill också gärna ha åska, med extra pang. Det är mysigt!
Inte lika mysigt när det slår ut internet på jobbet just den helg jag tänkt smyga in och göra lite privata grejer... Och nu åskar det som f-n igen... Och öser ner regn...

@Barret: Coolt, ovan eller under jord?
Ovan. Som kommunikatör. Jag hoppas som tusan på det, vore riktigt kul att få jobba som.

Blir det för kvavt och trångt kan du skicka en av korvarna till mig, så kan jag lära upp henne som bisittare/kartläsare för lastbil ;)
Akta dig, jag kanske skickar båda två så jag får lite lugn och ro. Se bara till att det finns mycket godis vid din slutdestination så behöver de inte läras upp så mycket. Godis hittar de alltid till...

Du har mina sympatier, speciellt om BARNET är av honkön :( Bästa väninnans yngre förmåga har några år kvar till tonåring och det blir väl spännande ibland redan nu!
Det är en hona... :angel: Men det gick över förväntan! Klänning, hur lätt som helst, det största problemet blev skor och då inte pga kinkigt BARN utan att kraken har ärvt mina ankfötter så det är helt hopplöst att hitta skor, tillslut hittade vi ett par för härliga 500 pix... Jag är sjukt avundsjuk på alla som kan köpa skor för 99 kr och de sitter bra... Det är hysteriskt dyrt att ha stora fötter och stora tuttar... *suck*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
826
· Visningar
53 465
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III