Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eh jag tror att de där människorna som har ett 8-16 arbete har något som kallas fritid... Det betyder att de varken har hund, häst eller någon hobby... En annan som jobbar i ett litet företag där kunden kommer först jobbar mellan 06 och 21, om man sen är så dum att man skaffar hund, BARN och hobby ja då är det inte mycket till fritid kvar... :idea:
Jag jobbar 7-16.15 och har två hundar men på fritiden har jag häcken full med att jaga 12 veckors-valp, moppa golv och sova :). Plus att jag bara använder Paddan hemma och det är svinjobbigt att skriva på den... Men värmen från din ilska var nära att ta död på mig också. Det var nästan 27 grader inomhus och 26 ute... Sen klev regndrakarna in och det blev åskaoch spöregn=lågtryck=huvudvärk och en fyra timmars tupplur. Så slutsatsen är att det är ditt fel... Och Karthago ska fan i mig förstöras!!

Jag jobbar 7-16.15 och har två hundar men på fritiden har jag häcken full med att jaga 12 veckors-valp, moppa golv och sova :). Plus att jag bara använder Paddan hemma och det är svinjobbigt att skriva på den... Men värmen från din ilska var nära att ta död på mig också. Det var nästan 27 grader inomhus och 26 ute... Sen klev regndrakarna in och det blev åskaoch spöregn=lågtryck=huvudvärk och en fyra timmars tupplur. Så slutsatsen är att det är ditt fel... Och Karthago ska fan i mig förstöras!!
Antar att det är åskovädret vi hade i natt som nu hittat upp till dig jag ber om ursäkt för det.

Ja de där BARNEN alltså. Häst, två hundar och ett jobb där man jobbar till man är klar ger inte mycket tid över. Oj vad jag längtar efter min solstol. Tror du fem böcker räcker?
Fem? Är ni bara borta över helgen? Eller är det riktigt tjocka böcker? Eller det bästa alternativet när jag har åkt med min mamma och syster, alla har med sig fem olika böcker så kan man byta mellan varandra! :D En solstol låter skönt! Eller jag skulle nöja med mig med att bara komma bort och inte ha möjlighet att göra något här hemma, visst skulle jag kunna gå ut och sätta mig men jag får panik på alla saker!! Och ännu mer panik över att jag inte kan slänga mer än vad jag kan...

Stopp där, har man hund så har man ingen fritid!
Hm ja mitt eldsprutande stack iväg lite långt, här törs inte ens regndrakarna komma fram, de inser väl att det är fara för deras liv... Och åskan ligger och trycker men vägrar bryta ut... Så okej, förlåt då... Det var inte meningen att det skulle gå ut över dig... :(

Fem? Är ni bara borta över helgen? Eller är det riktigt tjocka böcker? Eller det bästa alternativet när jag har åkt med min mamma och syster, alla har med sig fem olika böcker så kan man byta mellan varandra! :D En solstol låter skönt! Eller jag skulle nöja med mig med att bara komma bort och inte ha möjlighet att göra något här hemma, visst skulle jag kunna gå ut och sätta mig men jag får panik på alla saker!! Och ännu mer panik över att jag inte kan slänga mer än vad jag kan...
Det är ju det bästa med att åka bort. Bara att släppa allt. Hoppas på att mamsen har med sig några böcker och kastar ner nån till i väskan. Kan ju inte bli utan läsning - paniken som skulle uppstå då.

Jag skruva upp drakar - jag skruva ner drakar.... hela dagarna för er skull, men ingenting duger :arghh::arghh:.
Nu har jag släppt alla fria och då blir dom åskdrakar ett litet tag, dom blir så exalterade när dom får komma ut på grönbete. Dom lugnar ner sig snart... hoppas jag :angel:.

Men nu får ni fånga drakarna själva och skruva själva - så får ni se hur lätt det är :devil:.
(Alla utom Rolf, som sitter i ett vadderat kuvert på någon postterminal på väg hem till @Nacheta :p.)

Jag skruva upp drakar - jag skruva ner drakar.... hela dagarna för er skull, men ingenting duger :arghh::arghh:.
Nu har jag släppt alla fria och då blir dom åskdrakar ett litet tag, dom blir så exalterade när dom får komma ut på grönbete. Dom lugnar ner sig snart... hoppas jag :angel:.

Men nu får ni fånga drakarna själva och skruva själva - så får ni se hur lätt det är :devil:.
(Alla utom Rolf, som sitter i ett vadderat kuvert på någon postterminal på väg hem till @Nacheta :p.)

Men du är ju så bra på det :)

Men vi tycker om dig ändå :love:
:love:
So+sweet.+d+aaaw_9b151b_3796131.jpg

Är det här ni gömmer er?
Trodde jag var helt ensam på buke :(

Oansvarigt att folk bara försvinner från tråden:down:
86885-Moodie-Character-Holding-Up-A-Finger-While-Making-His-Point-Poster-Art-Print.jpg

What she said.

För att återgå till nuppandet... jag är ju, som ni kanske vet, på jakt efter en ny batteridriven kamrat eftersom liten prick tuggade sönder min lila pojkvän. Men fatta hur svårt det är. Hur jefla många typer av dildos ska det behövas? Och över hälften av dem ser ju att vara tagna från en porrfilm gjord på Jupiter...

Kag gillar vibrerande ägg också, kul att leka med

Good-Morning-Glitters-11.gif

@Snurrfian @Scata @athena_arabians @mandalaki @Jannice @bumpo @Mammas @ullo @Jeps @Wingates @niphredil @stjarnhimmel @m.fl

Idag väcktes jag kl 3.00 av världens rak just ovanför min lägenhet. Åskovädret hade satt igång med allvar och ville tydligen hjälpa gammelkattan med hennes musikaliska storverk. Så inatt fick hon en hel slagverksorkester till sin hjälp...

Vi somnade förstås om till slut, dränkta i den där vidriga svetten som bara kommer när det är riktigt dödligt kvavt... Och vaknade sedan vid 8-tiden av att liten prick höll på att klia sönder sig öra... Jästsvamp, och en storasyster som bara ska vara där och slicka. Så på med tjärsalva och sedan ut och rasta två trötta prickar.

Hur har er morgon varit, so far?

@Barret Godmorgon! Rätt lugn så morgon så här långt! :D Frukosten intagen och jag laddar för att åka och shoppa kläder med BARNET som nästan är TONÅRING... Jag tror jag behöver valium... :angel:
Jästsvampar är inte kul, det har jag slitit med våra hundar också... :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
829
· Visningar
53 647
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 814
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar