Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma här. Fötterna är normala men tuttarna och höfterna är ett gissel. Har kläderna inte stretch är det kört
Hur ser ett par normala fötter ut? Finns det ens?
Själv är jag utrustad med stl.34 och höga vrister - plättlätt att hitta skor NOT :arghh:.
Om man nu inte vill ha ballerinaskor med Hello Kitty på :banghead:.

Hur ser ett par normala fötter ut? Finns det ens?
Själv är jag utrustad med stl.34 och höga vrister - plättlätt att hitta skor NOT :arghh:.
Om man nu inte vill ha ballerinaskor med Hello Kitty på :banghead:.
På mitt första jobb fick jag gå via kontoret för att ens hitta skor till mig, de tog inte in mindre än stl 39 och jag hade stl 35. Det var en jäkla massa tjafs att ens hitta skyddsskor till mig och sandaler är skitsvårt, om det inte är ställbara remma eller med resår. Jag har korta fötter men höga vrister, höga fotvalv och bred fot. :(

Verkar som folk tagit ledigt från tråden ikväll..
Japp vi åkte till goda vänner och jag drack rödvin och mackmyra whisky, en riktigt trevlig kväll! Dessutom planerade vi midsommar som verkar blir precis lika trevlig! :D

Det där med byst är helt hopplöst, enligt normen ska man har stora bröst för att bli omtyckt men det är inte en jävel som gör kläder som man kan ha om har en stor byst... Mycket märkligt...
Skor finns att få tag på men då kostar de lite mer, visserligen så brukar mina skor hålla rätt länge också eftersom det är kvalitet, men det skulle vara väldigt roligt att någon gång kunna köpa sig ett par billiga ballerina skor... Men icke...
Hur har du det @Jeps ? Sol och skönt väder? Sköna solstolar?
Och systra mi @athena_arabians har diamantborraren åkt på semester på jobbet igen?

Och jag fastnade med stickningen framför Dexter s07 som jag inte hade sett. Nu har jag sett sju avsnitt.

Vem är det som ska taggas nu då? @Jeps va?

Natt på er i träden.

Tänkte ni skulle få lite gudomlig musik att lyssna på när ni vaknar :up:

Själv ska jag gå och lägga mig igen, efter att ha somnat i soffan och vaknat vid 1 :mad: Funkar bra att träna hästar mitt i natten också, ba' så ni vet!

Icke att förglömma: @Jeps :banana:

God dag på er!
Nu har BARNETS kompis anlänt, så nu är det relativt lugnt ett tag... ;)
Så nu ska jag passa på att bära upp 500 kg hö till höskullen utan att "titta på ditten och datten" hela tiden :p

Vi hörs senare gänget!! :D

@Jeps

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
826
· Visningar
53 459
Senast: Yeah but
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III