Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
En brandman kanske? De är ju också mytiska (och magiska) som vi kommit fram till i denna oerhört seriösa tråd :)

Nja.. jag är inte så förtjust i brandmän.. och dessutom finns de ju bara i sagor. Jag gillar inte när det är så uttalat macho,.
Som jag tidigare varit inne på i tråden så gillar jag cowboys som inte är macho och norrmän. :)
eller musiker och poeter.

Nja.. jag är inte så förtjust i brandmän.. och dessutom finns de ju bara i sagor. Jag gillar inte när det är så uttalat macho,.
Som jag tidigare varit inne på i tråden så gillar jag cowboys som inte är macho och norrmän. :)
eller musiker och poeter.
Jag gillar Hulken. Min sambo påminner om honom <3 Jag tycker brandmän är lite tvålfagra sådär, lite överdrivet. Skäggstubb är mumma! :D

Forresten @stjarnhimmel vad ar "drake eller enjörning"?O_o
500477712973_lrg.png

Enjorning?

Skönt att hitta er här! :love: Jag började morgonen med att försöka förklara för förvirrad svärmor att hon inte alls höll på att svälta ihjäl och att folk låg och sov och därför inte var ute i korridoren där hon vill ha dem kl 06 på morgonen... :banghead: Jag är inte mitt mest pedagogiska jag när jag vaknar av telefonen direkt...:angel: Nu ska jag nog ta och dammsuga så den stackars skrivare installatören inte nyser ihjäl sig... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
40 41 42
Svar
820
· Visningar
53 119
Senast: Sel
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Storlek röd Kong?