Vill du ha lite Karlssons klister?ÅH! DRAKTÅRTAN! MITT HJÄRTA GÅR SÖNDER!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du ha lite Karlssons klister?ÅH! DRAKTÅRTAN! MITT HJÄRTA GÅR SÖNDER!
Vill du ha lite Karlssons klister?
Vad limmar du på då..??!!
En brandman kanske? De är ju också mytiska (och magiska) som vi kommit fram till i denna oerhört seriösa trådNä.. det har gått sönder på ett sånt sätt att det är bara en drake eller enjörning som kan laga det..
Eller av kärlek av en snygg man,,
En brandman kanske? De är ju också mytiska (och magiska) som vi kommit fram till i denna oerhört seriösa tråd
Vad limmar du på då..??!!
Jag gillar Hulken. Min sambo påminner om honom Jag tycker brandmän är lite tvålfagra sådär, lite överdrivet. Skäggstubb är mumma!Nja.. jag är inte så förtjust i brandmän.. och dessutom finns de ju bara i sagor. Jag gillar inte när det är så uttalat macho,.
Som jag tidigare varit inne på i tråden så gillar jag cowboys som inte är macho och norrmän.
eller musiker och poeter.
Jag tror inte att ni kommer kunna lossna från varandra efter den här helgen. Gött mos!!En diamantborrare!
Eller silvertejp?Vill du ha lite Karlssons klister?
Se ovan. Silvertejp eez da shit...Nä.. det har gått sönder på ett sånt sätt att det är bara en drake eller enjörning som kan laga det..
Eller av kärlek av en snygg man,,
Intressant om de kommer sitta ihop resten av livet... innebär det att de ska gå till varandras jobb och sånt också?Jag tror inte att ni kommer kunna lossna från varandra efter den här helgen. Gött mos!!
Intressant om de kommer sitta ihop resten av livet... innebär det att de ska gå till varandras jobb och sånt också?
Kan ju lätt bli så om man blandar in Karlssons i borrandet
Det låter besvärligt att sitta ihop..
Intressant om de kommer sitta ihop resten av livet... innebär det att de ska gå till varandras jobb och sånt också?