Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Till er icke oskulder - här får ni något att leka med...

avenging-unicorn.jpg

@stjarnhimmel Jag tycker du ska hålla dig till drakar, dom är inte så här farliga!!! :nailbiting:

:cry: :cry: :cry: Nu har diamantborraren gett sig iväg på jobb :cry: :cry: :cry: och imorgon åker jag på ett riktigt skitjobb, jag ska anordna en stor grillfest med dricka och allt. Jag får betalt för att göra det. Hoppas verkligen att ni alla tycker synd om mig nu :(

:cry: :cry: :cry: Nu har diamantborraren gett sig iväg på jobb :cry: :cry: :cry: och imorgon åker jag på ett riktigt skitjobb, jag ska anordna en stor grillfest med dricka och allt. Jag får betalt för att göra det. Hoppas verkligen att ni alla tycker synd om mig nu :(

Stackars systra mi! :love: Jag skulle kunna komma och hålla dig sällskap om du vill! Alla tråkiga jobb blir bättre med sällskap! :d:D

Alltså, fettan extraknäcker ju som handväska, så du förstår ju hur det är. Det man ska ha hamnar alltid LÄNGST IN, tillsammans med smågruset. :(
Åh vad jobbigt, jag har skippat allt vad kort heter och kör nu enbart med mynt så det blir två saker samtidigt, knipövningar och handväska! Något att tänka på kanske? Jag menar att saker försvinner är ju inte kul, speciellt när det brister på dina knipövningar! Vi kvinnor måste ju tänka på att våra karlar ska hållas glada och nöjda vet du!

Åh vad jobbigt, jag har skippat allt vad kort heter och kör nu enbart med mynt så det blir två saker samtidigt, knipövningar och handväska! Något att tänka på kanske? Jag menar att saker försvinner är ju inte kul, speciellt när det brister på dina knipövningar! Vi kvinnor måste ju tänka på att våra karlar ska hållas glada och nöjda vet du!

Pfft, vem behöver knipa när man kan opereras? :up:

@Snurrfian plus att det känns lite jobbigt med större inköp? Var iväg ikväll och köpte en cykel till UNGEN, gick på drygt 3000... Blir ju 300 tior, riktigt SÅ stor är jag inte? Plus semestern, när man kanske har ännu mer med sig? Jobbigt om man tappar knipet i ett dyk i havet och tappar semesterkassan? :D

@Snurrfian plus att det känns lite jobbigt med större inköp? Var iväg ikväll och köpte en cykel till UNGEN, gick på drygt 3000... Blir ju 300 tior, riktigt SÅ stor är jag inte? Plus semestern, när man kanske har ännu mer med sig? Jobbigt om man tappar knipet i ett dyk i havet och tappar semesterkassan? :D
:banghead: Det är ju därför du ska träna! Om man nu har utrymmes problem så kan man alltid svälja slantarna istället så kommer de ut den andra vägen, man får räkna med en till två dagar innan man får åtkomst men det kan det ju vara värt! :up:

:banghead: Det är ju därför du ska träna! Om man nu har utrymmes problem så kan man alltid svälja slantarna istället så kommer de ut den andra vägen, man får räkna med en till två dagar innan man får åtkomst men det kan det ju vara värt! :up:

Ah, får jag ränta som med banken då också eller?

:confused::confused: Snus ko? Snusar kor? Snu sko? Vad är det? :cool:

Jag har funderat på en sån operation men jag har inte tagit upp det med BM än... Men jag borde nog...

Jag tycker inte att du ska låta din ko snusa. Tror att djurskyddet har en del att säga om saken faktiskt! :( :( :(
Drakar däremot, helt ok att de snusar!

(Gört! Det är det enda jag säger. Det är så värt det. Så länge du är säker på att du inte vill ha fler barn så gör det bara. Är du inte säker angående barnen finns det andra hjälpmedel att få, så fråga iallafall då. Men alltså, den operationen är en av de bästa valen jag gjort i mitt liv. Trumfas av UNGEN typ. Den har förbättrat min livskvalitet oerhört. Så så så värt det.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
819
· Visningar
52 933
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Akvarietråden V