Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh tappa bort menskopp... Eh hur mycket plats har du där egentligen?
ÖÖÖÖH NEJ?Öööööh........ Pass?
Nu har diamantborraren gett sig iväg på jobb och imorgon åker jag på ett riktigt skitjobb, jag ska anordna en stor grillfest med dricka och allt. Jag får betalt för att göra det. Hoppas verkligen att ni alla tycker synd om mig nu
ÖÖÖÖH NEJ?
Åh vad jobbigt, jag har skippat allt vad kort heter och kör nu enbart med mynt så det blir två saker samtidigt, knipövningar och handväska! Något att tänka på kanske? Jag menar att saker försvinner är ju inte kul, speciellt när det brister på dina knipövningar! Vi kvinnor måste ju tänka på att våra karlar ska hållas glada och nöjda vet du!Alltså, fettan extraknäcker ju som handväska, så du förstår ju hur det är. Det man ska ha hamnar alltid LÄNGST IN, tillsammans med smågruset.
Åh vad jobbigt, jag har skippat allt vad kort heter och kör nu enbart med mynt så det blir två saker samtidigt, knipövningar och handväska! Något att tänka på kanske? Jag menar att saker försvinner är ju inte kul, speciellt när det brister på dina knipövningar! Vi kvinnor måste ju tänka på att våra karlar ska hållas glada och nöjda vet du!
Jaha du opererade ut menskoppen! Smart!Pfft, vem behöver knipa när man kan opereras?
Jaha du opererade ut menskoppen! Smart!
Det är ju därför du ska träna! Om man nu har utrymmes problem så kan man alltid svälja slantarna istället så kommer de ut den andra vägen, man får räkna med en till två dagar innan man får åtkomst men det kan det ju vara värt!@Snurrfian plus att det känns lite jobbigt med större inköp? Var iväg ikväll och köpte en cykel till UNGEN, gick på drygt 3000... Blir ju 300 tior, riktigt SÅ stor är jag inte? Plus semestern, när man kanske har ännu mer med sig? Jobbigt om man tappar knipet i ett dyk i havet och tappar semesterkassan?
Snus ko? Snusar kor? Snu sko? Vad är det?Nejnej, jag opererade dit knipet! Är tajt som en fjortonåring igen! Iaf urinröret, och det var väl det och inget annat du pratade om, snusko?
Välkommen till de udda felstavningarnas världJag har köpt en surfplatta.
Det är ju därför du ska träna! Om man nu har utrymmes problem så kan man alltid svälja slantarna istället så kommer de ut den andra vägen, man får räkna med en till två dagar innan man får åtkomst men det kan det ju vara värt!
Snus ko? Snusar kor? Snu sko? Vad är det?
Jag har funderat på en sån operation men jag har inte tagit upp det med BM än... Men jag borde nog...