Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som jag tidigare varit inne på i tråden så gillar jag cowboys som inte är macho och norrmän. :)
eller musiker och poeter.
Drömmen är alltså en Norsk cowboy som är mjuk som bomull, spelar instrument (typ är dock okänd) och skriver poetiska texter :idea:.
Finns det sånna eller är det också ett fantasi-djur :confused:. JAG har då aldrig sett någon... :p.

Drömmen är alltså en Norsk cowboy som är mjuk som bomull, spelar instrument (typ är dock okänd) och skriver poetiska texter :idea:.
Finns det sånna eller är det också ett fantasi-djur :confused:. JAG har då aldrig sett någon... :p.

Nä det är bara i fantasin man får allt. Det räcker med en av ovanstående

Har hittat min menskopp! :love:

Nämen HEJ på er! Hur är läääääget? :D

Åh tappa bort menskopp... Eh hur mycket plats har du där egentligen? ;)

Säker på att det inte är grannen?

@Snurrfian kom vi inte fram till att det heter pölavel när det handlar om vattenlevande djur?
Ja hur som helst stödjer jag inte pölavel heller! Men är enhörningar att räkna till vattenlevande djur? Det måste väl bli buskpölavel?

Hej alla galna enjörningar och paddtroll! :love:

Jag har letat efter något fint att ha på mig på min brors 30-årsfest i höst, och nu har jag äntligen hittat rätt:

Cute-Dancing-Blue-Cartoon-Unicorn-by-Cheerful-Madness!!-T-Shirts.png

Förresten @Jeps

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
669
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
39 40 41
Svar
819
· Visningar
52 933
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 809
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar